در خبر زیر به بررسی جزییات مهمی درباره مبلغ عیدی فرهنگیان در سال ۱۴۰۳پرداخته ایم که در ادامه خواهید خواند.

سورپرایز ویژه برای فرهنگیان | میزان عیدی معلمان چقدر شد؟

به گزارش سلام نو، خبری جدید درباره مبلغ عیدی فرهنگیان منتشر شده است. عیدی فرهنگیان یک مسئله مهم و پربحث است. هرساله قبل از عیدنوروز عیدی فرهنگیان واریز میشود. هرسال به میزان تورم مقداری به عیدی فرهنگیان و کارمندان اضافه می شود. در ادامه جدیدترین خبر درباره عیدی فرهنگیان و کارمندان را میخوانید.

همچنین رقم عیدی پرداختی به کارمندان و فرهنگیان در بهمن ماه سال گذشته رقم یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و رقم پرداختی بابت عیدی به فرهنگیان در بهمن ماه سال ۱۴۰۰ نیز برابر با یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بوده است.

عیدی کارمندان علاوه‌بر بعد مالی و کمک به بهبود شرایط معیشتی خانواده‌ها، دارای اهمیت روانی بسزایی است؛ زیرا پرداخت عیدی می‌تواند باعث افزایش رضایت شغلی، انگیزه کاری و حس تعلق کارکنان نسبت به سازمان شود. از سوی دیگر، تاخیر در پرداخت آن یا کاهش سهم عیدی تاثیر منفی بر روحیه کارکنان خواهد گذاشت.

با احتساب افزایش حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد به عیدی در طول سال می‌توان حدس زد که رقم عیدی امسال کارمندان دولت و فرهنگیان رقمی حدود دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خواهد بود که احتمالا در پایان بهمن ماه و همراه با حقوق به آنان پرداخت خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید