مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: در دی ماه ۴ کوهنورد در ارتفاعات استان تهران جان باختند و ۱۰ نفر مصدوم شدند.

فوت ۴ کوهنورد در ارتفاعات استان تهران

به گزارش سلام نو به نقل از انتخاب، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: ارتفاعات تهران در این فصل سال برای کوهنوردان حرفه‌ای هم پرخطر است، در دی ماه ۴ کوهنورد در ارتفاعات استان تهران جان باختند و ۱۰ نفر مصدوم شدند.

شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران اظهار کرد: در دی ماه امسال، ۱۰ حادثه کوهستان در ارتفاعات تهران به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر استان تهران اعلام که به پایگاه‌های امداد و نجات هلال احمر جهت انجام مأموریت گزارش شد.

وی افزود: در این حوادث ۱۰ نفر مصدوم شدند که ۶ نفر از آن ها به مراکز درمانی منتقل و ۴ نفر دیگر به صورت سرپایی درمان شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اشاره به مفقود شدن یک کوهنورد ۱۹ ساله، بیان کرد: روز سه شنبه، یک کوهنورد ۱۹ ساله در ارتفاعات توچال مفقود شد که جستجوی تیم عملیاتی برای پیدا کردن این جوان ادامه دارد.

فتحی با بیان این که تیم‌های امداد و نجات در کوهستان با توجه به هشدارهای هواشناسی، ۲۴ ساعته در حالت آماده باش هستند، اضافه کرد: هلال احمر در ارتفاعات استان تهران علاوه بر سه پایگاه امداد و نجات کوهستان در شیرپلا، دربند و کلکچال، یک پایگاه پشتیبان در قوچک هم دارد.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید