زنی که به سفر رفته بود با بررسی دوربین‌های مداربسته خانه‌اش به خیانت‌های شوهرش پی برد.

لو رفتن تصادفی راز خیانت‌ مرد جوان + جزئیات

به گزارش سلام نو به نقل از اعتمادآنلاین، زنی که به سفر رفته بود با بررسی دوربین‌های مداربسته خانه‌اش به خیانت‌های شوهرش پی برد.

راز سیاه مرد خیانتکار که فراموش کرده ‌بود دوربین مداربسته خانه را خاموش کند، لو رفت و همسرش که صحنه‌های خیانت او را دیده بود شکایت کرد.

متهم که مردی میانسال است، وقتی همسرش در سفر بود، افراد غریبه را به خانه‌اش می‌برد و این صحنه‌ها در حالی به وسیله دوربین مداربسته ضبط شد که متهم فراموش کرده‌ بود دوربین را خاموش کند و همسرش این صحنه‌ها را روی تلفن همراهش دید.

زنی چند ماه قبل به ماموران گزارش داد صحنه‌های وحشتناکی از خیانت شوهرش دارد و از او شاکی‌ است. با توجه به اینکه مساله رابطه نامشروع مطرح شده ‌بود پرونده به دادگاه کیفری ‌استان تهران فرستاده شد. زن در شکایت خود گفت: شوهرم مرد پولداری است و من هم صاحب یک شرکت خصوصی هستم. به خاطر شغلم ناچارم مدام به سفر خارج از کشور بروم. مدتی بود متوجه شده بودم در غیابم پول و دلار از خانه ما سرقت شده است. به همین خاطر من و همسرم تصمیم گرفتیم در خانه‌مان دوربین مداربسته نصب کنیم.

او ادامه داد: در آخرین سفر کاری در خارج از کشور در هتل در حال استراحت بودم که از سر بیکاری و اتفاقی تصمیم گرفتم از طریق گوشی موبایلم دوربین مداربسته خانه را چک کنم. وقتی فیلم را بررسی کردم با صحنه عجیبی روبه‌رو شدم. شوهرم در غیابم چند فرد غریبه را به خانه آورده و با آنها در ارتباط بود.

این زن توضیح داد: پیشتر وقتی شوهرم در خانه تنها بود، دوربین را خاموش می‌کرد؛ اما این بار فراموش کرده بود دوربین را خاموش کند. او نمی‌دانست من می‌توانم از طریق گوشی موبایلم فیلم‌های دوربین مداربسته را ببینم. من که از دیدن فیلم شوکه شده بودم، آن زمان سکوت کردم و به ایران بازگشتم. وقتی حافظه دوربین مداربسته را بررسی کردم به راز سیاه همسرم پی بردم و متوجه شدم هر بار به سفر خارج می‌رفتم همسرم با افراد غریبه رابطه داشته است.

این زن فیلم‌ها را به دادگاه ارائه داد و به این ترتیب مرد میانسال بازداشت شد. او به داشتن رابطه با افراد غریبه اعتراف کرد اما مدعی شد تعرضی انجام نداده است. او گفت: به خاطر مشکلاتی که داشتم همیشه خیلی از مسائل را از همسرم پنهان می‌کردم و نمی‌خواستم موضوع لو برود.

در ادامه تحقیقات روشن شد افراد غریبه‌ای که به خانه این زوج رفت‌وآمد داشتند در فرصت مناسب پول و دلارها را سرقت می‌کردند. پرونده اتهامی این مرد در دادگاه در حال رسیدگی است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید