نوید محمدزاده بازیگر سینما و تلویزیون همسر فرشته حسینی بازیگر عکسی از او در کنار پدر همسرش و برادرش در فضای مجازی منتشر شد مورد توجه کاربران قرار گرفت.

عکس جدید نوید محمدزاده در کنار پدر همسرش

به گزارش سلام نو، نوید محمدزاده متولد ۱۷ فروردین ۱۳۶۵ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است.

او فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته عمران می باشد که قرار بود فوتبالیست شود اما دیدن یک فیلم مسیر زندگی اش را تغییر داد و حالا از گرانقیمت ترین بازیگران ایرانیست.

در تهران بعنوان دوازدهمین و آخرین فرزند بدنیا آمد اما در سال ۱۳۶۷ وقتی ۲ ساله بود به همراه خانواده به ایلام نقل مکان کردند و تا اتمام دوره راهنمایی در آنجا ماندند.

دوم دبیرستان عاشق فوتبال شد و حتی قرار بود در تیم نوجوانان «سایپا» بازی کند اما با دیدن فیلم «سوته دلان» علی حاتمی با بازی بهروز وثوقی متحول شد.

همان شب به ویدیو کلوپ رفت و فیلم «قیصر» و «صورت زخمی» ال پاچینو را گرفت و با دیدن آنها دچار جنون هنری شد و به این ترتیب تصمیم گرفت بازیگر شود.

در سال ۱۳۸۲ وقتی ۱۷ ساله بود به کلاس های بازیگری موسسه هنر هفت کرج رفت.

او زیر نظر اساتیدی چون مهتاب نصیرپور، علی سلیمانی، محمد یعقوبی و امیر قنبری دوره دید اما تا سال ۱۳۸۶ هیچ فعالیت هنری نداشت.

اولین بار در سال ۱۳۸۶ وقتی ۲۱ ساله بود با فیلم «در میان ابرها» به کارگردانی روح الله حجازی بعنوان نقش مکمل مرد جلوی دوربین رفت.

نوید محمدزاده در سال ۱۳۹۰ به همراه سارا رسول‌زاده اجرای قسمت هایی از برنامه دوستان را که از شبکه جام جم پخش می شود برعهده داشت.

بازی محمدزاده سال ۱۳۹۳ با فیلم «ناهید» به کارگردانی ایدا پناهنده و کسب حوایز مختلف از جشنواره های بین المللی دیده شد و سر زبان ها افتاد
او سپس در سال ۱۳۹۴ با سه فیلم «لانتوری»، «خشم و هیاهو» و «ابد و یک روز» به اوج شهرت رسید و بسیار مورد توجه قرار گرفت.

سال ۱۳۹۴ برای بازی در فیلم «ابد و یک روز» موفق به دریافت سیمرغ بلورین و تندیس زرین جشنواره دنیای تصویر بعنوان بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.

یکسال بعد با فیلم «بدون تاریخ و بدون امضا» دومین سیمرغ را از جشنواره فجر و تندس بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از بیستمین دوره جشن بزرگ سینما بدست آورد.

نوید محمدزاده ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ در ۳۵ سالگی خبر ازدواج خود با فرشته حسینی بازیگر ۲۴ ساله متولد ایران با اصالت افغانستانی می‌باشد.

محمدزاده

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید