سید ابراهیم رئیسی به وزیر آموزش و پرورش مأموریت داد برای اطلاع و اطمینان خانواده‌ها از وضعیت آموزشی و نمرات دانش‌آموزان گزارشی ارائه کند.

واکنش رئیسی به کاهش میانگین معدل دانش آموزان

به گزارش سلام نو به نقل از انتخاب، رئیس‌جمهور به وزیر آموزش و پرورش مأموریت داد برای اطلاع و اطمینان خانواده‌ها از وضعیت آموزشی و نمرات دانش‌آموزان گزارشی ارائه کند.

سید ابراهیم رئیسی در جلسه عصر یکشنبه هیات دولت با تأکید بر اهمیت اعتماد خانواده‌ها نسبت به کیفیت مراکز علمی و اطمینان بخشی به آنها در رابطه با شرایط آموزشی، به وزیر آموزش و پرورش مأموریت داد برای اطلاع و اطمینان خانواده‌ها از وضعیت آموزشی و نمرات دانش‌آموزان گزارشی ارائه کند.
مکلف شدن رئیس سازمان برنامه و بودجه برای تأمین نیازمندی‌ها وزارت جهاد کشاورزی جهت مقابله با آفات از دیگر دستورات رئیس جمهور در جلسه امروز بود.
پیش از سخنان رئیس جمهور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گزارشی از برپایی نمایشگاه سلامت دانش‌بنیان از شرکت حدود ۲۰۰ شرکت دانش‌بنیان در این نمایشگاه خبر داد که در خلال برگزاری آن از ۲۲ محصول دانش‌بنیان اعم از دارو و تجهیزات پزشکی نیز رو نمایی شد.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور نیز در توضیح جزئیات برگزاری این نمایشگاه از رونمایی ۲۲ نوع دارو و تجهیزات پزشکی در این نمایشگاه خبر داد که از تکنولوژی ساخت بسیار بالا برخوردار بوده است.
روح‌الله دهقانی فیروزآبادی در ادامه همچنین گزارشی از رشد چشمگیر فروش محصولات علم پایه در کشور ارائه کرد و گفت: در سال ۱۴۰۱ میزان فروش محصولات نانو در کشور ۳۰ همت بوده است، ۷۰ میلیون دلار نیز از صادرات در بخش نفت، گاز و پتروشیمی، حمل و نقل و ساخت و ساز عایدی کشور شده که بیش از ۸۰ درصد صادرات به کشورهای عراق، افغانستان، روسیه، ترکیه و گرجستان بوده است.
رئیس‌جمهور با قدردانی از گزارش وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، این موفقیت‌ها و بیان اخبار ان را در ایجاد امید در جامعه حائز اهمیت دانست.
وزیر امور اقتصادی و دارائی نیز در پاسخ به اظهارات اخیر یکی از مسئولین دولت قبل در رابطه با وضعیت رشد اقتصادی به گزارش یک ماه و نیم قبل صندوق بانک جهانی اشاره کرد و گفت: براساس این گزارش دهه ۱۳۹۰ در ایران در حوزه اقتصادی یک دهه از دست رفته است، ‌به‌طوری که میانگین رشد درآمد سرانه در طی این دهه فقط ۰.۶ درصد بود.
رئیسی در ابتدای جلسه ضمن تبریک حلول ماه مبارک رجب، خطاب به اعضای دولت گفت: بدانید که هر کاری که برای حل مشکل مردم و باز کردن گره از زندگی آنها انجام می‌دهیم زمینه‌ای برای عبادت است و اگر مورد رضای الهی باشد ارزش خواهد یافت.
لینک کوتاه کپی لینک
کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید