مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در خصوص حادثه منجر به مصدومیت یک دانش آموز کوهدشتی گفت: اقدامات اداری لازم همچون جابجایی و لغو ابلاغ همکار فرهنگی مقصر از پست با سیر مراحل تخلفات اداری انجام شده است.

ضرب و شتم دانش‌آموز کوهدشتی در کلاس درس

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در خصوص حادثه منجر به مصدومیت یک دانش آموز کوهدشتی گفت: اقدامات اداری لازم همچون جابجایی و لغو ابلاغ همکار فرهنگی مقصر از پست با سیر مراحل تخلفات اداری انجام شده است.

رضا عزتی اظهار کرد:‌ حدود چهار هفته پیش، یکی از دانش آموزان پایه دوم آموزشگاه متوسطه اول طالقانی کوهدشت، توسط یکی از همکاران کادر اجرایی شاغل در آموزشگاه فوق به دنبال «ارتکاب عمل ناشایست و غیرقابل ذکر» توسط این دانش‌آموز در انظار سایر دانش آموزان و عصبانیت آنی همکار فرهنگی، هل داده و ضربه ای به او وارد می شود.

وی افزود: این دانش آموز ۱۳ ساله در کلاس بر زمین می افتد که به همین دلیل دچار جراحت داخلی می شود.

وی ادامه داد: به دنبال این اتفاق تاسف‌بار، دانش آموز فوق توسط همکاران شاغل در آموزشگاه به همراه اولیای دانش آموز به بیمارستان امام(ره) کوهدشت اعزام می شود و تحت مداوا قرار می گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان یادآور شد:‌ این دانش آموز در طول مدت درمان، بستری در بیمارستان و همچنین پس از آن نیز به طور مداوم و منظم توسط مدیریت و معاونان آموزش و پرورش کوهدشت و همچنین عوامل اجرایی و آموزشی آموزشگاه از جمله خانواده فرهنگی ضارب مورد عیادت، رسیدگی و سرکشی قرار گرفته است.

عزتی تصریح کرد: اقدامات اداری لازم همچون جابجایی و لغو ابلاغ همکار فرهنگی از پست و آموزشگاه محل حادثه با سیر مراحل تخلفات اداری انجام شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون حال عمومی دانش آموز به طور نسبی مساعد است عنوان کرد: در طول این مدت با توجه به جو عشیره ای منطقه و برای جلوگیری از تنش، چند نفر از ریش سفیدان برای وساطت، اخذ رضایت و جبران خسارت به حضور خانواده دانش آموز رسیده اند اما خانواده همچنان خواستار پیگیری از طریق محاکم قضایی هستند.

در حال حاضر ۳۵۰ هزار دانش آموز در پنج هزار و ۳۰۰ آموزشگاه لرستان تحصیل می کنند

پ
کد خبرنگار: ۲۸
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید