رئیس قوه قضائیه خطاب به کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: اول از همه به خودم می‌گویم که مسئولیت بزرگ یک قوه را دارم.

رییس قوه قضاییه: وای به حال ما اگر بخاطر جریان سیاسی از جایگاهمان سو استفاده کنیم

به گزارش سلام‌ نو به نقل از مهر، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای پیش از ظهر چهارشنبه در آئین افتتاحیه نخستین کنگره امامزاده حضرت علی بن محمد باقر (ع) در کاشان اظهار کرد: در این همایش بسیار بزرگ افتخار دارم که در خدمت مؤمنان باشم و از خداوند بزرگ می‌خواهیم که همه ما در راه اسلام و قرآن و شهدا بتوانیم قدم برداریم.

وی افزود: امروز همه از راه دور و نزدیک به این مراسم تا آرمان‌های اسلام را احیا کنند، ما در راه شهدای اسلام حرکت خواهیم کرد، همه انسان‌ها می‌خواهند در مسیر تکامل و برتری قدم بردارند، اما برخی کمال و برتری را اشتباه می‌گیرند و نمی‌دانند کمال انسانی در چیست.

رئیس قوه قضائیه خطاب به کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: اول از همه به خودم می‌گویم که مسئولیت بزرگ یک قوه را دارم، ما بر صندلی‌ای نشسته‌ایم که برای ماندگاری آن سرهای زیادی از بدن برای احیای حق جدا شده است، ایثارگری‌های زیادی را شاهد بوده‌ایم، اسارت رفتن و تبعید شدن‌های زیادی را داشته‌ایم و وای به حال ما که اگر بخاطر خودمان، گروه و یا جریان سیاسی و جناح از جایگاه سو استفاده کنیم.

وی گفت: وای به حال ما اگر در جایگاه‌مان کم به فکر مردم باشیم، نمی‌گویم به فکر مردم نیستیم، اما نباید کم باشد، نباید کم به فکر نظام، ارزش‌ها و … باشیم.

حجت الاسلام محسنی اژه‌ای با بیان اینکه هدف دشمن از بین بردن آموزه‌های دینی است، ادامه داد: برخی از بی عفتی‌ها، برهنگی‌ها، فسادهای مالی، فتنه‌ها، تبلیغات سو و القائات شبهه تنها یک هدف دارد، البته نمی‌گویم اگر کسی حجاب خوبی ندارد بلکه عناصر اصلی دشمن را می‌گویم که جز نابودی اسلام را نمی‌خواهند.

وی گفت: باید در برابر تهاجم فرهنگی بایستیم، رهبر معظم انقلاب در سال‌های دور به این مساله اشاره کرده‌اند.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید