وحید اقاپور بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در برنامه دو شات ویدیویی از او که ماجرای زورگیری و دزیده شدن موتورش صحبت کرده بود در فضای مجازی منتشر شد مورد توجه کاربران قرار گرفت.

ماجرای زورگیری و دزدیده شدن موتور وحید آقاپور از زبان خودش + فیلم

به گزارش سلام نو، وحید آقاپور متولد ۱۲ خرداد ۱۳۵۷ در شهر ری، بازیگر است

فارغ التحصیل فوق لیسانس کارگردانی نمایش از دانشکده سینما تئاتر می باشد از تئاتر شروع کرده و حالا در سینما و تلویزیون فعالیت دارد و متاهل می باشد.

وحید اصالتا اهل شربیان استان آذربایجان شرقی و تورک زبان است

مجید آقاپور عمویش از شهدای جنگ ایران و عراق می باشد، او فعالیت حرفه ای خود را از فرهنگسرای بهمن تهران در سال ۱۳۷۶ وقتی ۱۹ ساله بود با نمایش هاپوخان شروع کرد.

دو سال بعد از شروع بازیگری در سال ۱۳۷۸ با نمایش عروسکی خورشید در آتش بعنوان عروسک گردان وارد این عرصه شد و چندین تجربه نیز بدست آورد

وی سال ۱۳۸۴ در قامت کارگردان و بازیگر ظاهر شد و نمایش دو لقک و نصفی را در جشنواره تئاتر فجر اولین بار رو صحنه برد.

آقاپور اولین بار در سال ۱۳۸۷ در ۳۰ سالگی با تله فیلم خوشبختی بکارگردانی بهروز شفیعی جلو دوربین رفت و با فیلم پذیرایی ساده مانی حقیقی سال ۸۹ وارد سینما شد.

سریال چک برگشتی سیروس مقدم اولین تجربه آقاپور در تلویزیون سال ۱۳۹۰ بود، او بعد از ۷ سال با سریال لحظه گرگ و میش در زمستان ۹۷ دوباره به تلویزیون بازگشت.

وحید آقاپور در سال ۱۳۸۲ وقتی ۲۵ ساله بود با مریم داننده بازیگر تئاتر ازدواج کرد، این دو حالا کنار هم در تئاتر های مختلفی بازی می کنند.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید