مهران غفوریان حالا از بازیگران کهنه‌کار ایران است. در ادامه با هم نگاهی به کارنامه و زندگی شخصی او داریم.

تصاویری تازه مهران غفوریان، همسر و دخترش

مهران غفوریان (زادهٔ ۳ شهریور ۱۳۵۳) بازیگر، کمدین و کارگردان ایرانی است. او ابتدا فارغ‌التحصیل رشته نقاشی بود، اما با بازی در مجموعه لبخند سوم (۱۳۷۳) به عرصهٔ بازیگری پیوست. وی در سال ۱۳۸۰ با کارگردانی مجموعهٔ زیر آسمان شهر به شهرت رسید. .در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در مجموعه فیلم و سریال با بیوگرافی و عکس های جدید خانوادگی مهران غفوریان در خدمت شما هستیم.

بیوگرافی مهران غفوریان

مهران غفوریان در ۳ شهریور ۱۳۵۳ از پدری تهرانی (افسر نیروی دریایی) و مادری تبریزی در خیابان مولوی تهران به دنیا آمد. او در محلهٔ تهرانسر و دریا بزرگ شد. او یک برادر بزرگتر به نام مهدی دارد که آهنگساز است. غفوریان، فارغ‌التحصیل رشتهٔ نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی است. او در سال ۱۳۷۳ وارد دانشگاه شد. او با آرزو غفوریان ازدواج کرد و یک فرزند نیز دارد.

آغاز فعالیت هنری

او بازیگری را به کارگردانی مسعود رشیدی با مجموعهٔ طنز لبخند سوم آغاز کرد و خیلی زود به عرصهٔ کارگردانان تلویزیونی پیوست. از سال ۱۳۷۶، برنامهٔ «گل‌ها» و پس از آن، حرف تو حرف را ساخت و سپس در سال ۱۳۷۷، با مهران مدیری هم بازی شد. سپس این چند نفر را کارگردانی کرد که در بین مردم به نام «هژیرها» معروف شده بود. بعد از آن، زیر آسمان شهر را ساخت که آغازی برای پخش هر شب سریال در تلویزیون شد. با موفقیت این مجموعه، وی اقدام به ساخت سری دوم و سوم آن نمود.

مهران غفوریان

غفوریان، سپس در سال ۱۳۸۲ شروع به ساخت یک سریال نود شبی دیگر به نام “ورود ممنوع” کرد که ساخت این مجموعه پس از پخش چند قسمت از سوی مدیر وقت گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما متوقف شد. پس از آن، وی بیشتر به بازی در فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی مشغول شد و تنها یک فیلم ویدئویی به نام «من پلیس نیستم» ساخت. تا اینکه در سال ۹۵، در هنگام ساخت سریال همسایه‌ها پس از شکستن پای آرش معیریان، کارگردان سریال، و انصراف او از ادامه کار، غفوریان کارگردانی کار را به عهده گرفت و فیلمبرداری را از اول آغاز نمود.

غفوریان، سال ۱۳۹۴ در جریان مسابقات خنداننده برتر در برنامه خندوانه، توانست به مرحله نهایی راه پیدا کند و همراه با امیرمهدی ژوله جایگاه اول را از آن خود کند. غفوریان در ۲۶ مهر ۱۴۰۰، در سر صحنهٔ سریال نیسان آبی دچار سکته قلبی شد و پس از انتقال به بیمارستان، روز بعد تحت عمل جراحی قلب باز قرار گرفت.

مهران غفوریان

همسر و فرزندان مهران غفوریان

مهران غفوریان در ۱۳ دی سال ۱۳۹۳ ۱۳۹۳ در ۴۰ سالگی با دختری به نام آرزو ازدواج کرد. او خبر نامزدی اش را در برنامه گلخانه در همان سال رسانه ای کرد. آشنایی مهران غفوریان با همسرش در یک مرکز خرید اتفاق افتاد و جالب این که آرزو همسرش اصلا او را نشناخت و بعدها فهمید مهران غفوریان است! سپس تصمیم به ازدواج باهم گرفتند. حاصل این ازدواج تولد دختری است به نام هانا که در تاریخ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ به دنیا آمد.

مهران غفوریان در همین تاریخ خبر تولد فرزندش و پدر شدنش را در اینستاگرام منتشر کرد. آرزو، همسر مهران غفوریان در بخش بازیگری هیچ فعالیتی ندارد و خانه دار است به ویژه از زمانی که دخترشان به دنیا آمده است سعی می کند به فرزندش بیشتر بپردازد. مهران غفوریان اهل بزرگ کردن بچه در ناز و نعمت نیست و دوست دارد با به دست آوردن هر چیزی دخترش، هانا ذوق کند نه اینکه برایش هیچ فرقی نداشته باشد.

مهران غفوریان

مهران غفوریان

مهران غفوریان

مهران غفوریان

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید