بازیگر معروف فیلم برنده نخل طلای «آناتومی یک سقوط» با اتهام تجاوز رو به رو شده است، اتهام سخت و سنگین.

تجاوز در زمان ساخت فیلم؛ اتهامی سنگین به ستاره هالیوودی

به گزارش همشهری آنلاین، «ساموئل تیس» بازیگر و کارگردان که در فیلم «آناتومی یک سقوط» نقش همسر را بر عهده داشت به تجاوز جنسی در حین ساخت فیلم دیگری متهم شده است.

«ساموئل تیس» که در حال کارگردانی سومین فیلم خود با عنوان «قسم می‌خورم» (Je Le Jure) بود، پس از اینکه یکی از اعضای گروه ادعا کرد که توسط او مورد تجاوز جنسی قرار گرفته از کارگردانی این فیلم حذف شد. در گزارشی که روزنامه فرانسوی لیبراسیون منتشر کرده، این حادثه که مورد ادعا هست، در جولای ۲۰۲۳ پس از یک مهمانی در یک آپارتمان رخ داد، این در حالی است که ساموئل تیس این ادعا را رد کرده است.

«کارولین بونمار» تهیه کننده این فیلم نیز اعلام کرده که فردی را برای انجام تحقیقات رسمی در این باره استخدام کرده است، با این حال «ساموئل تیس» از راه دور به کارگردانی ادامه داده است.

همچنین گزارشی در مجله «تلراما» فرانسه ادعا می‌کند که فردی که «تیس» را متهم به تجاوز کرده، از تیم تولید فیلم خارج شده و شکایتی رسمی به مقامات ارائه کرده است، با این حال وکیل «تیس» در بیانیه‌ای گفته است که پلیس به موکلش مراجعه نکرده و به هیچ جرمی متهم نشده است.

در این بیانیه آمده است: «تنها تحقیق درباره این پرونده به دستور کمپانی تهیه‌کننده و توسط یک سازمان مستقل انجام شد که در ماه سپتامبر در ۳۰۰ صفحه تحویل داده شد و نتیجه این است که هیچ عنصری وجود ندارد که آنچه را که در مورد تجاوز جنسی رخ داده است، تایید کند.»

در درام دادگاهی «آناتومی یک سقوط»، تیس در نقش شوهر شخصیت «ساندرا هولر» که به دلیل قتل او محاکمه می شود، بازی می‌کند. این فیلم برنده نخل طلای جشنواره فیلم کن سال گذشته شد و در آخر هفته برنده دو جایزه مهم گلدن گلوب برای بهترین فیلمنامه و بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان شد. «ژوستین تریه» نویسنده و کارگردان در طول دو سخنرانی خود در جوایز گلدن گلوب از اکثر بازیگران تشکر کرد اما به «ساموئل تیس» اشاره ‌ای نکرد.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید