برنامه اسکار مهران مدیری با همراهی چهره‌های برجسته سینما و تلویزیون در نهایت پخش شد.

اعتراف مهران مدیری درباره اسکار

برنامه تازه مهران مدیری با عنوان «اسکار» صبح روز دوشنبه ۱۸ دی ماه در شبکه نمایش خانگی عرضه شد، برنامه‌ای چالش‌محور با ماهیت سرگرمی که باید دید تا چه اندازه در جلب نظر مخاطبان موفق عمل خواهد کرد.

مدیری قسمت اول «اسکار» را با توضیحاتی درباره برنامه کپی‌برداری این برنامه از برنامه‌ای خارجی به‌نام «تسک مستر» آغاز کرد. به نوشته فرارو، مدیری درباره فضای خودمانی این برنامه گفت: «بخش‌هایی از برنامه کپی‌برداری از برنامه اصلی است و بخش‌هایی هم حاصل ایده‌ها و خلاقیت‌های اتاق فکر «اسکار» است. قرار بود در ابتدای برنامه ایده‌هایی مانند فرش قرمز و استقبال از مهمانان هم داشته باشیم، اما ترجیح دادیم بدون این قرتی‌بازی‌ها برنامه را شروع کنیم تا فضای خودمانی‌تری داشته باشد.

به گفته مدیری هر چهار قسمت از «اسکار» با میزبانی از چهار چهره آشنا برای مخاطبان برگزار می‌شود و در هر قسمت چالش‌هایی برای رقابت میان این چهار مهمان طراحی شده است.

مدیری که فیلمبرداری فیلم سینمایی جدید خود را با عنوان «ساعت ۶ صبح» به تازگی به پایان رسانده است و شنیده ها حکایت از احتمال حضور این فیلم در جشنواره فجر امسال دارد؛ در تازه ترین فعالیت هنری خود برنامه «اسکار» را به همراه نیما شعانژاد، طراحی و کارگردانی کرده است. برنامه ای که البته پروسه تولید تا پخش آن چندان برایش در آرامش تمام نشد و حواشی بسیاری داشت.

موضوع از آنجا شروع شد که صداوسیما در زمان صدور مجوز ساخت این برنامه ورود کرد و با طرح شکایتی علیه مهران مدیری، ادعایی درباره پرداخت خسارت توسط این هنرمند کرد. شکایتی که کار برنامه «اسکار» را تا حدودی مختل کرد و به وقفه انداخت.

اما پس از چندی تسنیم اعلام کرد برنامه مهران مدیری مجوز گرفته و مشکلی برای پخش ندارد تا اینکه در روز دوشنبه ۱۸ دی ماه سرانجام با پخش برنامه از شبکه نمایش خانگی به شایعات پایان داده شد. هر چند به نظر می رسد صداوسیما که مدت هاست وضعیت خوبی را از نظر میزان مخاطب تجربه نمی کند، درباره برخی چهره ها عقب نشینی کرده و در تدارک تولید برنامه هایی با محوریت آنان است.

کنار گذاشته‌شدن عده‌ای از چهره‌های تلویزیونی به دلیل اختلاف دیدگاه و سلیقه با مدیران وقت سازمان صداوسیما، سبب ریزش مخاطب شد و بازگشت چهره‌هایی که مدت‌ها خبری از آن‌ها در قاب تلویزیون نبود در یک سال اخیر سرخط خبرها شد.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید