بوگاتی شیرون ۲۰۱۷ دارای زیبایی منحصر به فردی است.

روکش صندلی لاکچری یک و نیم میلیاردی خودرو! + عکس

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، امیرمسعود عابدین: بسیاری از ما چیزهای براق را دوست داریم و وقتی صحبت از درخشش به میان می‌آید، چیزهای کمی می‌توانند با جذابیت این بوگاتی شیرون ۲۰۱۷ برابری کنند. با این حال، آنچه این مدل خاص را جذاب می‌کند، فراتر از درخشش بیرونی آن است.

این خودرو که "La Mer Argentee" یا "Silver Sea" نام دارد، برای اولین بار در آوریل ۲۰۱۶ سفارش داده شد و در نتیجه یکی از سه بوگاتی شیرون اولی است که تا به حال به مشتری تحویل داده شده است.

عکسی از روکش یک و نیم میلیاردی صندلی یک خودرو!

قسمت پشتی نمای بیرونی با رنگ Nocturne طراحی شده است، در حالی که قسمت جلویی رنگ Argent Metallic دارد. این رنگ در خط امضای بوگاتی در نمای جانبی، روکش موتور و جلوپنجره نعل اسبی هم دیده می‌شود.

عکسی از روکش یک و نیم میلیاردی صندلی یک خودرو!

داخل آن دارای چرم مشکی بلوگا با دوخت قرمز ایتالیایی روی صندلی‌هاست که گزینه‌ای ۲۷ هزار دلاریست (حدود یک و نیم میلیارد تومان). این خودرو همچنین به کالیپرهای ترمز قرمز رنگ مجهز شده بود.

عکسی از روکش یک و نیم میلیاردی صندلی یک خودرو!

این مدل خاص در سال ۲۰۱۹، برای بهبودهایی به کارخانه بوگاتی بازگشت. چندی بعد دوباره به کارخانه بازگشت و در آنجا روکشی با جلوه آلومینیومی دریافت کرد که به آن روکش تقریباً آینه‌ای می‌دهد.

عکسی از روکش یک و نیم میلیاردی صندلی یک خودرو!

شیرون "La Mer Argentee" که اکنون توسط مالک اصلی آن برای فروش عرضه شده است، تنها ۲۹۵۶ مایل (۴۷۵۸ کیلومتر) کارکرد دارد. حراجی RM Sotheby تخمین می‌زند که این خودرو می‌تواند تا ۳.۸ میلیون دلار (حدود ۲۰۰ میلیارد تومان) قیمت داشته باشد!

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید