نوستراداموس به دلیل پیشگویی‌هایش از جمله ظهور سیاستمداری مثل آدولف هیتلر مشهور است.

پیش‌بینی‌های عجیب نوستراداموس برای سال 2024 / فوت یک رهبر دینی بزرگ

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، نوستراداموس و پیشگویی‌هایش در دنیا طرفداران خاص خود را دارند؛ خیلی از افراد معتقدند که نوستراداموس در برخی از پیشگویی‌هایش، ظهور سیاستمداری مثل آدولف هیتلر را پیش‌بینی کرده است.

به نقل از دیلی استار، میشل د نوستراداموس که بیشتر با نام نوستراداموس شناخته می‌شود، پزشک و اخترشناسی بود که در قرن شانزدهم میلادی، در سال ۱۵۰۳ در شهر سن‌رمی در جنوب فرانسه متولد شد. او بعد از اتمام تحصیلاتش، به‌عنوان پزشک مشغول به کار شد و به درمان بیماران مبتلا به طاعون پرداخت و چندین کتاب نیز در زمینه پزشکی نوشت.

او در کنار پزشکی، به نجوم و طالع‌بینی نیز علاقه داشت و تدریجا به‌خاطر توانایی‌اش در پیش‌گویی به شهرت رسید و مجموعه‌ای از این پیش‌بینی‌ها را در قالب شعر نیز منتشر کرد. کتاب او به سبکی مرموز و مبهم نوشته شده که درکش کار سختی بود. اما با این وجود، به شهرت زیادی رسید و نوستراداموس هواداران زیادی پیدا کرد که معتقد بودند که او می‌تواند اتفاقات آینده را پیش‌بینی کند.

پیشگویی‌های او در حوزه‌های مختلفی از وقوع جنگ‌ها و انقلاب‌ها گرفته تا بلایای طبیعی و انتهای دنیا بودند و البته بسیاری از پیشگویی‌هایش نیز مملو از ابهام بوده و می‌توان تفسیرهای مختلفی از آنها داشت و در نتیجه به‌راحتی نمی‌توان دقت این پیشگویی‌ها را ارزیابی کرد.

اما برخی از افراد براین باورند که نوستراداموس قادر به پیش‌بینی اتفاقات مختلف بوده است. نوستراداموس در سال ۱۵۶۶ درگذشت ولی شهرت او به عنوان یک پیشگو همچنان پابرجاست.

نوستراداموس برای ۲۰۲۴ درباره «قحطی بسیار بزرگ از طریق موج آفت‌آور» هشدار داد، به این معنی که در صورت صحت پیش‌بینی ممکن است خبرهای بد بیشتری در راه باشد. همچنین زمین خشک خشک تر خواهد شد و سیل های بزرگی رخ خواهد داد. اما این فقط بلایای طبیعی نیست که او پیش بینی کرده است.

فیلسوف فرانسوی همچنین تشدید درگیری بین‌المللی را در سال ۲۰۲۴ پیش‌بینی کرده است. در نوشته های او آمده است: رقیب سرخ از ترس رنگ پریده خواهد شد و اقیانوس بزرگ را در وحشت خواهد انداخت. طرفداران نوستراداموس بر این باورند که "رقیب سرخ" می تواند چین باشد. «اقیانوس بزرگ» نشان می‌دهد که جنگ می‌تواند در دریا، احتمالاً در اقیانوس هند رخ دهد.

نوستراداموس همچنین مرگ پاپ فرانسیس را در سال ۲۰۲۴ پیش بینی کرد و گفت پاپ جدید در این سال منصوب خواهد شد.

برکناری پادشاهی بریتانیا بر اثر فشارها یکی دیگر از پیش بینی های نوستراداموس بود.

پ
کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید