پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: یحیی (گل‌محمدی) خسته است، اما باید سرمربی بماند و تیم را قهرمان کند.

واکنش علی پروین به استعفای گل محمدی

به گزارش سلام نو به نقل از آفتاب، علی پروین در حاشیه تمرین تیم پیشکسوتان در خصوص شرایط پرسپولیس در این روزها اظهار داشت: پرسپولیس چون سه روز در میان بازی دارد خسته شده است و این از چهره‌ بازیکنان به خوبی پیداست. این مشکلاتی که پیش آمده مثل کم کردن امتیاز و سپس باز گرداندن امتیازات، همگی به ضرر فوتبال ماست. اگر قرار است کم کنید، کم کنید و تا آخرش پای این موضوع بایستید.

وی افزود: مگر فوتبال حرفه‌ای نیست؟ چطور سقف گذاشتند و برای چه این‌ قانون را وضع کردند؟ شما چطور قرارداد بازیکنان استقلال و پرسپولیس را با تیمی‌ مثل سپاهان یا فولاد مقایسه می‌کنید؟! این یک قانون «من‌درآوردی» است. فدارسیون فوتبال مقصر است. چرا باید امتیاز کم و زیاد کنید. به تساوی مقابل مس نگاه نکنید، همین الان می‌گویم پرسپولیس قهرمان می‌شود. این تیم از هر نظر خسته بود و توان نداشت.

پیشکسوت پرسپولیس با انتقاد شدید از فدراسیون اضافه کرد: فدراسیون همه را به جان هم انداخته است و نشسته تماشا می‌کند. به وضع داوری برسید؛ این همه درگیری بعد از هر سوت داور چیست؟ VAR هم که آمد باز همه اعتراض کردند! فدراسیون باید کنار زمین را کنترل کند. الان یک حواله به بازیکنان داده‌اند بعد آن را گرفته‌اند، چنین چیزی مگر امکان دارد؟ پرسپولیس و استقلال از کجا درآمد بیاورند؟ یک فکر اساسی برای این دو تیم بکنید.

پروین همچنین درباره استعفای یحیی گل‌محمدی از هدایت پرسپولیس نیز اظهار داشت: یحیی هم خسته است. او باید بماند و تیم را قهرمان کند تا دل مردم شاد شود. فوتبال برد و باخت دارد اما هواداران پرسپولیس باید صبور باشند و بابت یک مساوی، از تیم انتقاد نکنند. پرسپولیس قهرمان بلامنازع ایران است و کسی این حقیقت را نمی‌بیند و با یک تساوی، همه به گل محمدی و رضا درویش(مدیرعامل پرسپولیس) حمله می‌کنند. این تیم هیچ مشکلی ندارد و از نظر روحی فقط خسته است.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید