وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، کابینه این رژیم را مسئول شکست از مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی اعلام کرد.

وزیر خارجه نتانیاهو، کابینه را مسئول شکست از مقاومت فلسطین دانست

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، ‌ «الی کوهن» در مصاحبه با رادیوی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که کابینه مسئول شکست از مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی است.

وی خواستار تشکیل یک کمیته مستقل برای بررسی علل شکست از مقاومت فلسطین و یافتن مقصران، بعد از اتمام جنگ علیه غزه شد.

این مقام صهیونیست درباره شکست ناپذیری مقاومت فلسطین نیز گفت: ما فکر می کردیم آزادی اسرا در ۲۴ ساعت اول (عملیات نظامی) اتفاق می افتد، اما اینطور نشد.

کوهن درباره برنامه کابینه نتانیاهو برای آینده غزه افزود: نابودی حماس، بازگشت اسرا و به دست گرفتن کنترل امنیتی غزه از جمله اهداف ما در جنگ (علیه غزه) است.

وی، از بین بردن فکر و فلسفه مقاومت در ذهن جوانان و کودکان فلسطینی را مهم ترین هدف جنگ اعلام و اضافه کرد: ما خواهان توقف برنامه های آموزشی تحریک آمیز(مشوق مقاومت در مقابل اشغالگری) هستیم.

این وزیر صهیونیست، جلوگیری از حمایت تشکیلات خودگردان فلسطین یا هر گروه دیگر از خانواده شهدا و اسرای مقاومت فلسطین را یکی دیگر از دستورکارهای کابینه رژیم اسراییل عنوان کرد.

کوهن از برقراری یک نظام اداری با مشارکت طرف های بین المللی مثل آمریکا، اروپا و کشورهای (به زعم وی) میانه روی عرب، برای ایجاد یک کابینه موقت در غزه، پس از پایان جنگ خبر داد.

مصاحبه بالا را باید آخرین مصاحبه کوهن به عنوان وزیر خارجه تلقی کرد، زیرا کابینه نتانیاهو تصویب کرد که از روز دوشنبه و براساس توافقات پیشین بین اعضای ائتلاف حاکم، «ایزرائیل کاتس» وزیر خارجه شود.

براین اساس، کوهن از روز دوشنبه جایگزین کاتس در وزارت انرژی می شود.

مقامات رژیم صهیونیستی در حالی از آینده غزه سخن می گویند که نیروهایشان حتی در یک متر از خاک غزه هم امنیت ندارند و هر روز تعدادی از نظامیان صهیونیست توسط مقاومت فلسطین به هلاکت می رسند.

رژیم صهیونیستی در بیش از ۲ ماه عملیات نظامی در غزه، هیچ دستاورد نظامی نداشته و تنها دستاورد آن، کشتار هزاران زن و کودک فلسطینی بوده است.

بیشتر کارشناسان نظامی معتقدند که باز هم این مقاومت است که معادلات خود را بر رژیم صهیونیستی تحمیل خواهد کرد و آینده غزه را فرماندهان عملیات طوفان الاقصی رقم خواهند زد.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید