پژمان قراییان رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از زنده زنده سوختن دو نفر در کوره یک واحد صنعتی در گرمسار خبر داد.

زنده زنده سوختن دو کارگر در کوره صنعتی در گرمسار

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از وقوع حادثه انفجار در کوره یک واحد صنعتی در گرمسار خبر داد.

پژمان قراییان ۹ دی ماه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در این حادثه که روز گذشته رخ داده چهار نفر از کارگران دچار مصدومیت شدند.

وی با بیان اینکه دو نفر از چهار مصدوم حادثه انفجار کوره دچار سوختگی شدند، ادامه داد: یک نفر از چهار مصدوم حادثه انفجار کوره از بیمارستان مرخص شد و از سه مصدوم دیگر حادثه، دو نفر به درمان سوختگی نیاز دارند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تصریح کرد: یکی از مصدومان دچار شکستگی استخوان و دو نفر نیز که دچار سوختگی شدند، نیازمند درمان‌های تخصصی هستند.

وی ادامه داد: دو مصدوم دچار سوختگی ۱۲ و ۱۴ درصد هستند که احتمال اعزام آنها به مرکز درمانی تخصصی درمان سوختگی وجود دارد.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، قرائیان با اشاره به اینکه محل حادثه شهرک صنعتی پایتخت در انتهای نرگس پنج در شهرستان گرمسار است، افزود: حادثه انفجار کوره در این واحد تولیدی روز گذشته به وقوع پیوسته است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید