کارشناس هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش‌های زمستانی همراه با وزش باد و گرد و خاک بخش‌هایی از این استان را برای امروز و فردا، جمعه فرا می‌گیرد.

بارش برف در خراسان رضوی + شهروندان مراقب باشند
به گزارش سلام نو به نقل از قدس خراسان، سارا حکمی با بیان اینکه در این مدت خراسان رضوی تحت تاثیر جریانات ناپایدار جوی قرار می‌گیرد، اظهار کرد: بواسطه افزایش سرعت و شدت وزش باد ابتدا پدیده گردو خاک و کاهش کیفیت هوا در مناطق مختلف این استان را شاهد خواهیم بود که در نواحی مستعد احتمال بروز خسارت دور از انتظار نیست.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: همچنین طی ساعات آینده با افزایش ابرناکی در سطح خراسان رضوی روبرو هستیم و بارش‌ها از عصر امروز در استان آغاز شده و فردا جمعه تداوم خواهد یافت.

وی ادامه داد: بارش‌ها به صورت رگبار با احتمال ایجاد روان آب در مناطق مستعد آغاز اما در ساعات شب و روز جمعه بواسطه کاهش دما بارش‌ها در نواحی سردسیر و کوهستانی تبدیل به برف خواهد شد.

حکمی اظهار کرد: همچنین صبح روز شنبه تشکیل مه و کاهش میدان دید در مسیرها و مناطق کوهستانی و سردسیر پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی افزود: فردا کاهش قابل ملاحظه دما نیمه شمالی و نیمه شرقی استان خراسان رضوی را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وی بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته نیشابور با دمای سه درجه زیر صفر سردترین و سرخس با ۲۲ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی ثبت شده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید