هافبک ملی‌پوش باشگاه وایله دریافت پیشنهاد رسمی از سرخابی‌های پایتخت را تکذیب کرد.

سعید عزت‌اللهی نیم فصل پرسپولیسی می شود؟

به گزارش سلام نو، یکی از شایعاتی که مدام درباره عزت‌اللهی مطرح می‌شود، دریافت پیشنهاد از سوی باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال است و از آنجایی که هافبک دفاعی در فوتبال امروز نقش بسیار مهمی به شمار می‌رود و بازیکن خوب در این پست کمیاب است، خیلی از فوتبالدوستان کشورمان دوست دارند سعید را در لیگ ایران ببینند و اعتقاد دارند حضور او باعث جذاب‌تر شدن بازی‌ها خواهد شد.

عزت‌اللهی که شب گذشته مهمان برنامه فوتبال برتر بود، برای دقایقی پیرامون شایعات حضورش در سرخابی‌های پایتخت صحبت کرد و اعلام داشت تاکنون به صورت رسمی پیشنهادی از پرسپولیس و استقلال دریافت نکرده است. او در این باره گفت: «هواداران خیلی به من لطف دارند و من عشق و محبت آن‌ها را در فضای مجازی احساس می‌کنم و از این بابت سپاسگزارم، ولی در واقع پیشنهاد از سوی پرسپولیس و استقلال همیشه در حد حرف بوده و هر زمان تماسی در این زمینه با من گرفته شده، من تحت قرارداد با تیم خودم بوده‌ام و حرفه‌ای نبوده که بخواهم مذاکره‌ای را پیش ببرم. پیگیری‌ها در این خصوص باید از باشگاه به باشگاه صورت بگیرد و بازیکن در این مورد دخالت نمی‌کند.»

او در پاسخ به این سوال که در تابستان پیش رو بازیکن آزاد می‌شود و آیا احتمال حضور او در لیک ایران وجود دارد یا خیر، گفت: «باید ببینیم خدا چه می‌خواهد و شرایط به چه صورت پیش خواهد رفت.»

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید