عضو فراکسیون حزب‌الله در پارلمان لبنان ضمن محکوم کردن جنایت ارتش رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن امروز سه غیرنظامی لبنانی تاکید کرد که مقاومت لبنان حمله به غیرنظامیان را برنمی‌تابد.

 مقاومت لبنان حمله به غیرنظامیان را برنمی‌تابد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، «حسن فضل الله» یکی از اعضای فراکسیون «وفاداری به مقاومت» در پارلمان لبنان در مراسم تشییع پیکر این سه غیرنظامی شهید شده در جنوب لبنان تاکید کرد: این جنایتی است که نمی‌تواند مردم شهرک «بنت جبیل» در جنوب لبنان و مقاومت را سست کند و ما مصمم هستیم که راه مقاومت را ادامه دهیم.

فضل الله تاکید کرد: ما به عهد خود با مقاومت و مردم خود وفا خواهیم کرد و دشمن نمی‌تواند اراده ما را در این منطقه بشکند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: ما ثابت قدم، استوار و متعهد به مقاومت خود هستیم، هدف قرار دادن غیرنظامیان را تحمل نخواهیم کرد و به تمام جنایات دشمن پاسخ خواهیم داد.

خبرگزاری دولتی لبنان امروز (چهارشنبه) از شهادت سه لبنانی و زخمی شدن یک نفر دیگر در حمله بمب افکن های رژیم صهیونیستی به شهرک بنت جبیل در جنوب لبنان خبر داد.

به دنبال این اقدام تجاوزکارانه و جنایت بار رژیم صهیونیستی، حزب الله صبح امروز با ۱۲ موشک پایگاههای رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین های اشغالی را هدف قرار داد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

اخیرا روزنامه الاخبار نوشت که مقاومت لبنان به تاکتیک‌های خاصی روی آورده است که دشمن توان رویارویی با آن را ندارد.

بر این اساس، فرماندهی مقاومت به رزمندگان اختیاراتی داده که آنها را قادر به انجام اقدامات زیادی می‌کند و مقاومت لبنان موفق به وارد کردن خسارات مستقیم به مواضع، جنگ افزارها و سیستم‌های دشمن شده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز معتقدند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید