پسر جوان که ناپدری‌اش را به قتل رسانده و فرار کرده بود، بعد از دستگیری به جرمش اعتراف کرد.

قتل هولناک به دلیل دعوا بر سر جوراب

به گزارش سلام نو به نقل از انتخاب، پسر جوان که ناپدری‌اش را به قتل رسانده و فرار کرده بود، بعد از دستگیری به جرمش اعتراف کرد.

این قتل بامداد 2 دی‌ماه در منطقه خاورشهر رخ داد و اهالی ساختمانی که جنایت در آن به وقوع پیوسته بود، در تماس با پلیس موضوع را اطلاع دادند.

ماموران بعد از اطلاع از این قتل، در محل حادثه حاضر و در طبقه دوم با پیکر خونین مردی ۷۲ساله مواجه شدند که هدف ضربات چاقو قرار گرفته بود. کمی آن‌طرف‌تر همسر این مرد نیز روی زمین افتاده بود که او هم با ضربات چاقو زخمی شده بود. این زوج برای درمان به بیمارستان منتقل شدند. تلاش برای نجات مرد زخمی بی‌فایده بود و او به کام مرگ رفت اما همسرش از مرگ نجات یافت.

در این شرایط بود که گزارش این جنایت به بازپرس ویژه قتل اطلاع داده شد و تیمی از کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران تحقیقات خود را در این پرونده جنایی آغاز کردند. عامل جنایت پسرخوانده مرد ۷۲ساله بود که در درگیری ابتدا ناپدری‌ و بعد مادر خود را هدف ضربات چاقو قرار داده بود. مادر این پسر در تحقیقات کارآگاهان گفت: من همسر دوم مقتول بودم و پسرم بعد از ازدواج دومم با ما زندگی می‌کرد. او مشکل روحی دارد و شیشه مصرف می‌کند.

مادر قاتل در ادامه گفت: پسرم مدت‌هاست با همسرم دچار اختلاف شده و سر کوچک‌ترین مسائل با هم درگیری دارند. روز حادثه هم شوهرم به پسرم گفت چرا جوراب‌هایش را روی زمین رها کرده است و سر این موضوع درگیر شدند که پسرم با چاقو، به جان شوهرم افتاد. من هم با داد و فریاد از همسایه‌ها کمک خواستم که با چاقو مرا هم زخمی کرد و پا به فرار گذاشت.

تحقیقات برای دستگیری پسر جوان ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان روز 3 دی‌ماه طی اقدامات کارآگاهی و میدانی پسر جوان را در منطقه غرب تهران شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند. قاتل 35ساله پس از دستگیری به قتل پدرش اعتراف کرد و گفت: ناپدری‌ام همیشه مادرم را کتک می‌زد و من هم تصمیم به انتقام گرفتم که سحرگاه شنبه با چاقو او را هدف ضربات مرگبار قرار دادم.

متهم با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضایی، به ارتکاب قتل عمد محکوم و به همراه مدارک تکمیلی به زندان منتقل شد.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید