مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خوی با اشاره به برخورد یک دستگاه اتوبوس با سه خودرو در هسته مرکزی این شهر گفت: افت قند خون راننده اتوبوس عامل این حادثه بود.

تصادف وحشتناک اتوبوس با سه ماشین در خوی به دلیل افت قند خون راننده

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، غلامحسین رمضان زاده دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ما با تشریح جزئیات این حادثه افزود: در این حادثه، هیچ گونه خسارت جانی نداشته و راننده اتوبوس شهری نیز پس از مداوا از بیمارستان مرخص شده است.

وی اضافه کرد: دوشنبه شب، یک دستگاه اتوبوس درون‌شهری در میدان امام خمینی (ره) براثر افت قند خون راننده و کاهش سطح هوشیاری وی از کنترل خارج و پس از برخورد با جدول و سه دستگاه خودرو متوقف شد.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خوی ادامه داد: با حضور به‌موقع عوامل پلیس راهور و امدادی و آتش نشانی، به سرعت نسبت به ایمن سازی خیابان و رهاسازی خودروهای سانحه دیده اقدام و راننده اتوبوس جهت مداوا به بیمارستان منتقل شد.

رمضان زاده اظهار کرد: تردد در میدان مرکزی شهر به حالت عادی برگشته و هم اکنون هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی درخصوص تعداد حادثه دیدگان این تصادف گفت: در این حادثه ۲ نفر دچار مصدومیت جزئی شده بودند که به صورت سرپایی معالجه شده و راننده اتوبوس نیز پس از درمان کامل پس از یک ساعت، از بیمارستان آیت الله خویی (ره) شهرستان خوی ترخیص شد.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید