احمد ایراندوست بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه شخصی اینستاگرام خود ویدیویی از خودش که درحال خواندن آهنگ پیچک از ابی می‌باشد منتشر کرد.

بازخوانی آهنگ قدیمی «پیچک» توسط غول برره + فیلم

به گزارش سلام نو، احمد ایراندوست متولد 26 خرداد 1349 در آبادان، بازیگر است شخصیت وی بیشتر با عنوان غول ببره شناخته شده است، ورزشکار حرفه ای بوکس بوده است و مدت ها در خارج از کشور بادیگار بازیگران هالیوودی بوده است.

ایراندوست حال ازدواج کرده و همسرش خواهر دو شهید استقدش دو متر و ۱۰ سانت با وزن 145 کیلوگرم استبه گفته خودش قبلا قهرمان بوکس بوده که در سال ۶۸ به دلیل شکستگی فک دیگر نتوانسته این رشته را ادامه دهد ، پدرش شهاب ایراندوست هم از قهرمانان کشتی همدوره مرحوم تختی بوده است.

اولین بار در سال 68 بازیگری را تجربه کرد، ولی از سال 62 توی مدرسه راهنمایی توحید با بچه‌ها ‌تئاتر کار می‏کردیم آن موقع، خشایار اعتمادی هم تک خوان گروه سرودمان بود.

یک مدتی هم توی برنامه صبح جمعه با شما با مرحوم فرهنگ مهرپرور کار می‏‌کردم، چون تقلید صدایم خیلی خوب است بعد توی پرواز پرستوها به کارگردانی ابوالقاسم طالبی نقش یک افسر عراقی را بازی کردم.

در زمان تولید سریال شب‌ های برره از طریق آقای حسن شکوهی و محسن چگینی به آقای مهران مدیری معرفی شدم و ایشان هم این نقش را با توجه به جثه‌ ام به من دادند، این اتفاق ورود من به سینمای ایران بود.

وی به پنج زبان روسی، اندونزیایی گویش (Bahasa)، عربی، انگلیسی و فرانسه مسلط است.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید