رئیس جمهور گفت: ما در دولت نهضت حل مسئله را دنبال می‌کنیم و باید مسئله را شناخت و راهکارهای آن را پیدا کرد و برای چاله‌ها باید چاره کرد و نباید از مسئله‌ها گذشت وباید با کمک مردم و نخبگان نهضت حل مسئاله را دنبال کرد.

رئیسی: در دولت نهضت حل مسئله را دنبال می‌کنیم

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، رئیس جمهور گفت: ما در دولت نهضت حل مسئله را دنبال می‌کنیم و باید مسئله را شناخت و راهکارهای آن را پیدا کرد و برای چاله‌ها باید چاره کرد و نباید از مسئله‌ها گذشت وباید با کمک مردم و نخبگان نهضت حل مسئاله را دنبال کرد.

سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در بدو ورود به استان گلستان در فرودگاه بین‌المللی گرگان اظهار داشت: ما در دور نخست سفر به نیازهای فوری و ضروری سفر رسیدیم و همکاران ما کارهای ضروری را دنبال کردند.

وی افزود: در سفر نخست شناخت مساله و حل مساله مورد نظر ما بود و ما در دولت نهضت حل مسئله را دنبال می‌کنیم و باید مسئله را شناخت و راهکارهای آن را پیدا کرد و برای چاله‌ها باید چاره کرد و نباید از مسئله‌ها گذشت وباید با کمک مردم و نخبگان نهضت حل مسئاله را دنبال کرد.

رئیس جمهور اظهار کرد: طرح‌هایی در دور نخست در استان گلستان اجرا شده که قابل توجه بوده و اعتبارات قابل توجهی اختصاص یافته و با پیگیری‌های که شده و تلاش‌های صورت گرفته گزاش خوبی را برای مردم استان داریم.

وی اظهار داشت: ما علاوه بر اینکه باید برنامه داشته باشیم، باید کارنامه داشته باشیم و بگوییم چه گام‌هایی برداشته شده و در دور نخست موارد ضروری را پیگیری کردیم اما در دور دوم علاه بر پیگیری سفر نخست همه همکاران ما بسیج خواهند شد و برای حل مسائل باید با روحیه جهادی و بسیجی کارها پیگیری شود.

رئیسی گفت: استان گلستان ظرفیت گردشگری و دریا و صنعت و معادن و کشاورزی و غیره فراوانی دارد  و مهم آن است که از این ظرفیت‌ها بهره‌برداری کرد.

دیدار با مردم در مصلی گرگان، افتتاح فاز نخست طرح علاج بخشی خلیج گرگان، آغاز اجرای طرح گردشگری جزیره آشوراده، افتتاح طرح فیبرنوری استان، افتتاح فاضلاب شهر گنبدکاووس، دیدار با نخبگان، نشست با فعالان اقتصادی استان و شرکت در جشن واگذاری اسناد اراضی استان از  برنامه‌های سفر دو روزه رئیس جمهور به استان گلستان است.

دیدار عمومی مردم استان گلستان با رئیس جمهور امروز، پنجشنبه سی‌ام آذر ساعت 9.30. دقیقه صبح در مصلی وحدت گرگان برگزار می‌شود.

در این سفر وحیدی وزیر کشور، خاندوزی وزیر اقتصاد، صحرایی وزیر آموزش و پرورش، هاشمی وزیر ورزش، بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، نیکبخت وزیر جهادکشاورزی، محرابیان وزیر نیرو،  اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعداد دیگری از وزرا، معاونان و روسای سازمان‌ها رئیس جمهور را همراهی می‌کنند.

لینک کوتاه کپی لینک
کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید