مدیرکل هواشناسی گیلان، از کاهش پنج تا ۱۰ درجه‌ای متوسط دمای هوای استان خبر داد و گفت: از اواخر وقت یکشنبه شاهد شمالی شدن جریانات و نفوذ سامانه سرد و ناپایدار به منطقه خواهیم بود.

کاهش شدید دما از فردا + احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی در این استانها

به گزارش سلام نو، محمد دادرس آسمان گیلان را صاف تا نیمه ابری دانست و اظهار کرد: کمینه و بیشینه دمای هوای استان بین ۲ تا ۱۹ درجه سلسیوس در نوسان است.

وی نقشه های هواشناسی را نشان دهنده شکل گیری و استقرار جریانات جنوبی تا یکشنبه در منطقه دانست و افزود: از اواخر وقت امروز شاهد افزایش ابر و وزش باد خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی گیلان افزایش نسبی دما، وزش باد جنوبی به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها و مه آلودگی در نواحی جلگه ای و ساحلی را از جمله پدیده های مورد انتظار دانست و تصریح کرد: مجددا از اواخر وقت یکشنبه شاهد شمالی شدن جریانات و نفوذ سامانه سرد و ناپایدار به منطقه خواهیم بود.

دادرس از کاهش پنج تا ۱۰ درجه ای متوسط دمای هوای استان خبر داد و خاطرنشان کرد: شرایط برای ابرناکی و مه آلود بودن هوا و کاهش دما و بارندگی و وزش باد و رعد و برق و تگرگ و در ارتفاعات بارش برف تا اواسط هفته فراهم می شود.

وی از احتمال آبگرفتگی منطقه ای و بالا آمدن سطح آب رودخانه ها و مسیل ها و جاری شدن سیلاب موقتی و خسارت به محصولات کشاورزی و برخورد صاعقه نیز خبر داد.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید