حمید گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه شخصی اینستاگرام خود ویدیویی از پیانو نوازی خود در پشت صحنه سریال غریبه منتشر کرد.

پیانو نوازی حرفه‌ای حمید گودرزی بازیگر  سینما و تلویزیون + فیلم

به گزارش سلام نو، حمید گودرزی متولد ۲ آذر ۱۳۵۶ در بروجرد ، بازیگر و مجری تلویزیون است فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری از دانشگاه آزاد تهران می باشد که تابحال سه بار عاشق شده و دو بار ازدواج کرده که یکی از آنها به طلاق ختم شده است.

حمید گودرزی در یک خانواده ۴ نفره بدنیا آمده و تنها یک خواهر دارد، اصالتا لر می باشد و پدرش تاجر بوده و با مادر خانه دارش ۱۴ سال اختلاف سن دارد.

حمید گودرزی سال ۱۳۷۸ در ۲۲ سالگی از تئاتر های دانشجویی شروع کرد و بصورت حرفه ای در اولین و آخرین تئاتر زندگی اش در نمایشی بنام «کشتی اسپرانزا» بازی کرد.

اولین بار در یک نقش کوتاه با فیلم «سهراب» به کارگردانی سعید سهیلی در سال ۱۳۷۸ جلوی دوربین رفت و در همین سال با سریال «دانی و من» وارد قاب تلویزیون شد.

وی در سال ۱۳۸۱ وقتی ۲۵ ساله بود با نقش فرزاد در سریال «مسافری از هند» به همراه شیلا خداداد ، بهنوش طباطبایی و الهام حمیدی به شدت به شهرت رسید.

حمید گودرزی در ۲۰ شهریور ۱۳۸۳ با دختری به نام «ماندانا دانشور» ازدواج کرد که آشنایی این دو از ساختمانی در میدان آرژانتین که همسایه بودند شروع شد ماندانا متولد سال ۱۳۶۷ می باشد آن زمان دانشجوی کارگردانی و ۱۶ ساله بود.

این زوج سال ۱۳۹۵ بعد از ۱۲ سال زندگی مشترک از هم جدا شدند، گودرزی می گوید همسرش علاقه ای به زندگی در ایران نداشت و می خواست از ایران برود.

حمید گودرزی تیر ۱۳۹۸ در مراسم نوزدهمین جشن حافظ از همسر دوم خود رونمایی کرد ، ایشان از چهره های هنری نیستند.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید