علیرضا استادی بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه شخصی اینستاگرام خود عکسی از خود زیر سرم منتشر کرد و نوشت : برای شفای همه مریض‌ها و بنده دعا کنید.

علیرضا استادی بازیگر زیر سُرُم روی تخت بیمارستان / برایش دعا کنید +  عکس

به گزارش سلام نو، علیرضا استادی متولد ۱۶ تیر ۱۳۵۲ در شهر ری ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

او فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش از دانشکده هنر و معماری می باشد که از ۲۵ سالگی با تئاتر شروع کرد و با سریال «چک برگشتی» وارد قاب تلویزیون شد.

علیرضا استادی در شروع ایام نوجوانی در کانون فرهنگی و تربیتی مالک اشتر زیر نظر استاد «کریم اکبری مبارکه» و «قادری پناه» اصول اولیه بازیگری را یاد گرفت.

بصورت جدی فعالیت خود را از سال ۱۳۷۰ وقتی ۱۸ ساله بود با تئاتر «میکی کاراباتو» آغاز کرد و از سال ۱۳۷۳ با کارهای دانشجویی در دانشگاه بازیگری را پی گرفت.

علیرضا استادی در سال ۱۳۷۷ وقتی ۲۵ ساله بود با فیلم سینمایی «هیوا» به کارگردانی رسول ملاقلی پور اولین تجربه جلوی دوربین و سینمایی اش را بدست آورد

وی سپس سال ۷۸ نیز در فیلم «نسل سوخته» حضور داشت و سال ۱۳۹۰ با علی شاه حاتمی نیز در فیلم «رویای سینما» همکاری کرد.حضورش در تلویزیون نسبت به سینما که از سال ۷۷ شروع کرد ۱۴ سال طول کشید

ایشان اولین بار سال ۱۳۹۱ با سریال «چک برگشتی» به کارگردانی سیروس مقدم کنار هدایت هاشمی و امیر جعفری وارد قاب تلویزیون شد

با این حال شهرت او با سریال «دلدادگان» و «رهایم نکن» در سال ۹۷ شروع شد.

علیرضا استادی سال هاست ازدواج کرده و ثمره اش دو فرزند پسر می باشد که می گوید شیطنت کودکی اش ارثی به بچه هایش هم منتقل شده است.

علیرضا استادی

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید