منابع خبری بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) از حمله موشکی به چند موضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

مواضع نظامی رژیم صهیونیستی هدف حمله موشکی قرار گرفت

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، شبکه خبری المیادین اعلام کرد که موضع نظامی «جل العلام» دو بار طی امروز هدف حمله موشکی قرار گرفت. منابع میدانی نیز گزارش داد: دو موضع دیگر ارتش رژیم صهیونیستی در تپه های «کفرشوبا» و مزارع اشغالی «شبعا» هدف حمله مستقیم از لبنان قرار گرفت.

المیادین همچنین اعلام کرد که در پی حمله موشکی از خاک لبنان، آژیرهای خطر در شهر «عکا» در شمال سرزمین‌های اشغالی به صدا درآمده است. در مقابل ارتش رژیم صهیونیستی نیز با انجام حملات توپخانه‌ای شهرک «الناقوره» در جنوب لبنان را هدف قرار داد.

در همین حال، یونیفل از نیروهای خود خواست که تدابیر حفاظتی لازم را برای جلوگیری از آسیب وارد شدن به آنها در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی اتخاذ کنند.

طی هفته‌های اخیر مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله و ارتش رژیم صهیونیستی بوده است. طی هفت روز آتش‌بس میان رژیم اشغالگر و مقاومت فلسطین آرامش نسبی در این منطقه حکم‌فرما شد، اما در پی ازسرگیری تجاوزات به نوار غزه، حملات متقابل میان حزب‌الله و رژیم اشغالگر نیز بار دیگر شدت گرفت.

رسانه‌های عبری گزارش داده‌اند که از زمان آغاز نبرد طوفان‌الاقصی و شلیک موشک از جنوب لبنان، چند افسر و نظامی صهیونیست کشته و نیروهای اشغالگر مجبور به تخلیه هزاران شهرک‌نشین از شمال فلسطین اشغالی شدند. تعدادی از شهرک‌نشینان هم به صورت داوطلبانه شهرک‌ها را ترک کردند.

اخیرا رسانه‌های عبری فاش کردند که این شهرک‌نشینان صهیونیست حاضر به بازگشت به خانه‌هایشان نیستند و می‌گویند که کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اشغالگر توجهی به سرنوشت آنها نداشته و آنها را رها کرده‌ است.

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید