نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: ای آزادی‌خواهان جهان به پا خیزید که  ساختار سازمان ملل باید اصلاح شود و پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت بر ضرورت این اصلاح ساختار صحه می‌گذارد.

کوثری: بار دیگر ناعادلانه بودن ساختار سازمان ملل نمایان شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا،  اسماعیل کوثری در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: حضرت امام (ره) فرمودند که هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید، پس مرگ بر آمریکا. این مرد الهی دقیقا تشخیص داد که سیاستمداران خبیث آمریکا و انگلیس این جرثومه فساد یعنی اسرائیل را در بین کشورهای اسلامی به وجود آورده تا با رسمیت بخشیدن به آن در سازمان ملل بین کشورهای مسلمان تفرقه‌اندازی کند. 

وی در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر برنامه آنها این است که صادرات نفت در دنیا را به نفع خود کنترل کنند و سومین هدف اینکه این جنایتکار منافع خود را در منطقه از طریق این جرثومه فساد دنبال کند و کشورها را بدوشد. 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در صحن سازمان ملل در دو روز گذشته نیز دیدیم که چطور 13 کشور موافق آتش‌بس که رأی اکثریت را داشتند با یک رأی توسط آمریکا زیر پا گذاشته شدند و به علت حق وتو بار دیگر نمایان شد که ساختار سازمان ملل چقدر ناعادلانه است. ای آزادی‌خواهان جهان به پا خیزید که این ساختار باید اصلاح شود و پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت بر ضرورت این اصلاح ساختار صحه می‌گذارد. 

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید