در این مطلب به بررسی تاریخ جدید واریز سود سهام عدالت این ماه پرداخته ایم که در ادامه خواهید خواند.

خبر خوش برای دارندگان سهام عدالت | سود سهام عدالت این ماه چقدر است و کی واریز می شود؟
به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی حاجی‌وند مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت با تاکید بر اینکه در حال حاضر ثبت‌نام جدیدی برای سهام عدالت انجام نمی‌شود، عنوان کرد: افراد برای دریافت سود سهام عدالت به درگاه اینترنتی مراجعه نکرده و همچنین وجهی نیز واریز نکنند.

در همین رابطه، شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه نیز با اعلام اینکه افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد، ادامه می‌دهد: درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی برخی از این دلایل است.

باغستانی مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در این خصوص، بیان کرد: شماره حساب مشمولان سود سهام عدالت از دو مسیر سامانه سجام و یا سایت سهام عدالت دریافت می‌شود، با این حال بهترین مسیر از طریق سامانه سجام است تا طی آن افراد بتوانند سایر خدمات را نیز دریافت کنند.

وی با بیان اینکه در صورت سجامی شدن، احتمال پرداخت سود سنوات گذشته افراد نیز وجود دارد، گفت: اگر شرکت‌ها به تعهدات خود عمل کنند، سعی می‌کنیم در آذر ماه سودهای گذشته تازه ثبت‌نام کنندگان را نیز واریز کنیم.

پیش از این مجید عشقی رئیس سازمان بورس اعلام کرده بود که سود سهام عدالت امسال به صورت متمرکز و از سوی شرکت سرمایه‌گذاری مرکزی، در دو مرحله پرداخت می‌شود که مرحله اول آن آذر ماه است./سلام نو

شرکت سپرده گذاری مرکزی از دلایل عدم واریز سود سهام عدالت خبر داد.

به گزارش نبض بازار، شرکت سپرداه گذاری مرکزی اطلاعاتی در خصوص عدم واریز سود سهام عدالت برای برخی از افراد ارئه کرد.

شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به شش مورد «درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی» اشاره کرد.

پیش از این نیز محمد باغستانی، مدیر عامل شرکت سپرده گذاری مرکزی گفته بود: طبق سنوات گذاشته از دو مسیر شماره حساب مشمولان سود سهام عدالت را داریم یکی از سامانه سجام و دیگر از طریق سایت سهام عدالت، اما راحت‌ترین و بهترین مسیر سجامی شدن است تا افراد بتوانند سایر خدمات دیگر را هم دریافت کنند.

این مقام مسئول در پاسخ به این پرسش که اگر سهامداری سود سنوات گذشته را دریافت نکرده باشد با سجامی شدن علاوه بر دریافت سود در انتهای آذر سود سنوات گذشته را هم دریافت خواهد کرد؟ گفت: بله. به امید خدا اگر شرکت‌هایی که سود خود را واریز نکرده‌اند بتوانند به تعهدات خود عمل کنند و فرصت مناسب برای محاسبات داشته باشیم سعی بر این است که در آذر ماه بتوانیم سودهای گذشته را نیز برای جامعه جدید یعنی افرادی که شماره حساب اعلام و در سامانه سجام ثبت نام کردند واریز کنیم.

مهدی حاجی وند دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت هم پیش از این گفته بود، افراد به هیچ وجه برای دریافت سود سهام عدالت به درگاه اینترنتی مراجعه و پولی پرداخت نکنند و دقت داشته باشند که در حال حاضر هم ثبت‌نام جدیدی برای سهام عدالت وجود ندارد.

به گفته رئیس سازمان بورس مجید عشقی، امسال سود سهام عدالت به صورت متمرکز توسط شرکت سرمایه‌گذاری مرکزی و در دو مرحله پرداخت خواهد شد. مرحله اول آن آذر ماه خواهد بود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید