جزئیات جدید از دریافت وام فوری با شرایط آسان اعلام شد.

وام فوری ۳۰۰ میلیونی این بانک برای همه مردم + جزئیات
به گزارش سلام‌نو به نقل از روابط عمومی، وام فوری گرفتن یکی از راه هایی است که از گذشته برای کمک به هزینه های زندگی گرفته می شد. امروزه شرایط گرفتن وام فوری در هر بخشی متفاوت است.از این وام ها می توان به وام فوری مسکن ،ازدواج ،درمان و غیره اشاره کرد.متقاضیان هر کدام از این وام ها با ارائه مدارک خاص میتوانند به بانک و مراکز معرفی شده بروند و وام فوری خود را دریافت کنند

بانک رفاه کارگران در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و با هدف حمایت از آحاد جامعه و رفع نیازهای آنان، اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در قالب طرح "افق" را آغاز کرد.

این طرح از جمله طرح‌های جدید اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در بانک رفاه کارگران است که مشتریان این بانک می‌توانند بر اساس میانگین ایجادی در حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز خود، از مزایای آن بهره‌مند شوند.

بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان با سپرده‌گذاری در مقاطع ۱ الی ۱۲ ماه از تسهیلات قرض‌الحسنه به ترتیب تا سقف ۳ و ۷.۵ میلیارد ریال بهره‌مند می‌شوند.

شایان ذکر است، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به شعب بانک رفاه کارگران در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان(فراد) این بانک با شماره ۸۵۲۵ -۰۲۱ تماس حاصل کنند.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید