مالدیو مجمع‌الجزایری گرمسیری است که با اقلیم استوایی خود آب‌وهوایی نسبتا ثابت و خوشایند را در تمام فصول سال فراهم می‌سازد. به همین دلیل تور مالدیو از تورهای پرطرفدار گردشگری در سال‌های اخیر است که لذتی وصف‌ناشدنی را به مسافران خط استوا هدیه می‌دهد.

معروف ترین سواحل مالدیو؛ جزایر پراکنده آسیا

مالدیو کشوری مجمع‌الجزایری در شرق کره زمین و دقیقا روی خط استواست که سالانه حدود ۲ میلیون گردشگر را از سراسر دنیا به سمت خود جذب می‌کند. آب‌وهوای مطبوع، جزیره‌های مرجانی، صخره‌های شگفت‌انگیز و سواحل مالدیو مهم‎ترین جاذبه‌های گردشگری این کشور هستند. اگر به دنبال مقصدی بکر و جذاب برای گذراندن تعطیلاتی رویایی هستید، این مطلب برای شما نوشته شده است. با ما همراه باشید تا به جزایر مالدیو سری بزنیم.

ساحل ریتی؛ از جذاب ترین سواحل مالدیو

ساحل ریتی Reethi یکی از جذاب‌ترین سواحل برای مسافران تور مالدیو است. در این ساحل مراکز تفریحی زیادی وجود دارد که بسیار زیبا و مجلل هستند. وجود چشمه‌های آب‌گرم، گشت‌وگذار تفریحی در ساحل‌های اختصاصی و اقامتگاه‌های متنوع برای گردشگران از دلایل جذابیت این ساحل به شمار می‌رود.

در این ساحل، هتل‌ها و اقامتگاه‌های لوکس و مجللی قرار دارد که از استانداردهای بین‌المللی برخوردارند و اقامتی خاطره‌انگیز را برای شما رقم می‌زنند. از جاذبه‌های گردشگری نزدیک به ساحل ریتی می‌توانیم به جزیره میلایدهو، جزیره لاندا ژیراوارو ، جزیره آمیلا فوشی و یک اقامتگاه بسیار شیک به نام هتل دریملند اشاره کنیم.

ساحل باندوس؛ خصوصی ترین ساحل مالدیو

اگر به دنبال یک جزیره خصوصی هستید تا از شلوغی‎‌های سواحل عمومی دور شوید و در فضای آرام آن استراحت کنید، انتخاب ساحل باندوس برای اقامت بهترین گزینه پیش‌روی شماست. امکانات لوکس، تفریحات آبی شامل غواصی، موج‌سواری، ماهی‌گیری، آب زلال و... در کنار کافه‌رستوران‌های فوق‌العاده زیبا و مجلل، در این جزیره زیبا منتظر حضور شما هستند. می‌توانید از قدم‌زدن و دوچرخه‌سواری در کنار ساحل لذت ببرید یا کمی ضدآفتاب روی پوست خود بمالید و زیر تابش نور آفتاب برنزه شوید.

جزیره باندوس از فرودگاه ماله (پایتخت مالدیو) حدود ۲۰ دقیقه با قایق فاصله دارد. اگر به بهترین سواحل مالدیو برای خانواده‌ ها یعنی ساحل باندوس سفر کردید، بازدید از موزه ملی و قصر دولتی فوق‌العاده زیبای مولیاژ را از دست ندهید.

ساحل کندولو؛ از شلوغ ترین سواحل مالدیو

ساحل Kandolhu در فاصلۀ ۷۰ کیلومتری فرودگاه بین‌المللی ابراهیم نصیر قرار دارد. با قایق‌های تندرو می‌توانید ۲۰ دقیقه‌ای وارد این جزیره فوق‌العاده زیبا شوید. در این ساحل، خدمات و امکانات رفاهی فراوانی برای گردشگران درنظر گرفته شده است. وجود خانه‌های ساحلی رنگارنگ، مراکز رفاهی و گردشگری فراوان، تفریحات آبی مهیج مانند غواصی، چشمه‌های آب‌گرم و پیاده‌روی در کوچه‌های ساحلی از جذابیت‌های فراوان این ساحل به‌شمار می‌روند.

ساحل کندولو از محبوب‌ترین و شلوغ‌ترین ساحل های مالدیو است که تماشای آن در شب جذابیت بیشتری دارد. نگین انگشتر جزایر مالدیو، سالانه گردشگران زیادی را به سمت این کشور روانه می‌کند. بعد از شب‌گردی در ساحل کندولو، می‌توانید در بهترین رستوران‌های مالدیو یعنی رستوران‌های Sea Grill و Olive از طعم غذای فوق‌العاده این کشور نهایت لذت را ببرید.

جزیره کندولو؛ از زیباترین سواحل مالدیو
جزیره کندولو؛ از زیباترین سواحل مالدیو

ساحل وداهو؛ درخشان ترین ساحل مالدیو

ساحل آرزوها نامی است که گردشگران عاشق روی این ساحل گذاشته‌اند. ساحل وداهو بابت زیبایی خاص و منحصربه‌فردی که دارد، مقصد شب‌های گردشگران و محفل عاشقانه‌های آن‌هاست. اگر به مالدیو سفر کردید، تماشای آب‌های درخشان این ساحل را به‌هیچ‌وجه از دست ندهید. علت درخشش این آب‌ها وجود فیتوپلانگتون‌های دریاست که مانند ریسه‌های آبی‌رنگ، دریای رویایی این ساحل را خیره‌کننده و چشم‌نواز می‌کنند.

اگر می‌خواهید مالدیو را در زیباترین حالت خود ببینید، تور مالدیو نوروز را خریداری کرده و در جزیره وداهو اقامت کنید. از شب‌گردی‌های فراموش‌نشدنی ساحل که بگذریم، غذاهای دریایی فوق‌العاده و نوشیدنی‌های استوایی کافه رستوران‌های ساحل واداهو، تیرخلاص را بر تمام شک و شبهه‌ها می‌زند. بدون اغراق می‌توانیم بگوییم که جذاب‌ترین سواحل مالدیو در شب، همین ساحل وداهو است.

ساحل ولیگاندو؛ از ارزانترین سواحل مالدیو

اگر می‌خواهید سفری اقتصادی به مالدیو داشته باشید، جزیره ولیگاندو یک انتخاب بسیار مناسب برای شماست. ساحل اختصاصی این جزیره با امکانات تفریحی آبی مانند غواصی در آب‌های زلال جزیره، شنا و... منتظر حضور شماست. اگر خستگی رسیدن به مقصد را هنوز در بدن‌تان احساس می‌کنید، به چشمه آب‌گرم این ساحل بروید و از آبِ معدنی آن لذت ببرید. البته یادتان باشد که استفاده بیش از ۵ دقیقه از آب گرم ممکن است شما را با کاهش فشارخون مواجه کند.

پیشنهاد می‌کنیم در طول سفر به جزایر مالدیو از کرم ضدآفتاب غافل نشوید؛ چراکه شدت تابش آفتاب در این مجمع‌الجزایر بالاست و می‌تواند پوست شما را بسوزاند. خوشبختانه قیمت هتل های مالدیو در این جزیره مناسب است و با امکانات خوب خود می‌تواند مقصدی جذاب برای زوج‌های جوان باشد. برای رسیدن به این جزیره می‌توانید از سرویس دولتی کشتیرانی مالدیو به جزیره راشدو رفته و سپس توسط افراد محلی به جزیره زیبای ولیگاندو بیایید.

ساحل وابینفارو؛ از نزدیک سواحل مالدیو به فرودگاه

ساحل Vabinfaru با قایق‌های توربو فقط ۲۵ دقیقه تا فرودگاه بین‌المللی ماله فاصله دارد. ساحل زیبا، صخره‌های مرجانی و ماهی‌های کوچک و بزرگ رنگارنگ که به درون این حفره‌ها می‌روند، این ساحل را تماشایی کرده‌اند. اقامتگاه‌های ساحل Vabinfaru به صورت ویلاهایی روی آب هستند و بسیار زیبا و مجلل ساخته شده‌اند.

استفاده از این ویلاها برای خانواده‌هایی که فرزند کوچک دارند، مناسب نیست. رستوران‌های محلی با دقت و ظرافت بسیار زیادی، در تلاش برای ساختن یک شب رمانتیک برای شما هستند و هرچه نیاز داشته باشید، در دسترس شما قرار می‌دهند. از تزیین مکان خاص برای تولد در ساحل گرفته تا رزرو یک میز پذیرایی منحصربه‌فرد، تنها به خواست شما بستگی دارد. اگر به ساحل وابینفارو می‌روید، سری به زیردریایی تفریحی وال بزنید و بازدید از پارک سلطان و ثبت عکس‌های جذاب را فراموش نکنید.

ساحل تاج اگزوتیکا؛ محبوب ترین ساحل مالدیو

فاصله نزدیک جزیره تاج تا فرودگاه بین‌المللی ماله، امکان غواصی در دنیای رنگارنگ زیر آب، حضور شرکت‌های گردشگری متنوع و مرکز غواصی Ocean Junkies در جزیره، فقط برخی از دلایلی هستند که ساحل تاج را به ساحل محبوب گردشگران تبدیل کرده است.

پیشنهاد می‌کنیم در فضای زیبای این جزیره به گردش بپردازید و از طبیعت منحصربه‌فرد آن لذت ببرید. حضور در فضای دلنشین، آسمان آبی، چشم‌انداز فوق‌العاده طلوع خورشید و غروب آن بر اقیانوس هند، تصویری رویایی است که کلمات در بیان زیبایی آن ناتوانند.

جزیره تاج اگزوتیکا؛ از محبوب ترین سواحل مالدیو
جزیره تاج اگزوتیکا؛ از محبوب ترین سواحل مالدیو

ساحل مافوشی؛ بهشت موج سواران

«بهشت موج‌سواران» عنوانی است که گردشگران برای ساحل مافوشی انتخاب کرده‌اند. در این ساحل لوکس و زیبا، علاوه بر داشتن یک اقامت عالی، می‌توانید مهیج‌ترین ورزش آبی یعنی موج‌سواری را نیز تجربه کنید. آب دریا و بادهای این ساحل، به‌قدری برای این ورزش مناسب است که اگر حرفه‌ای هم نباشید، باز هم می‌توانید با استفاده از به‌روزترین تجهیزات مناسب از این ورزش لوکس نهایت لذت را ببرید.

رستوران‌های جزیره مافوشی مانند هتل‌های آن، بسیار خوب و باسلیقه هستند و تمام امکانات برای یک اقامت ایده‌آل را برای شما فراهم کرده‌اند. لذت نوشیدن جرعه‌جرعه از بهترین نوشیدنی‌های مالدیو، در کنار چشیدن بهترین غذاهای دریایی و مدیترانه‌ای، اقامت بی‌نظیری را در لوکس ترین جزیره مالدیو برای شما به ارمغان می‌آورد.

سفر به سواحل مالدیو با تور مالدیو سپهران

مالدیو مجمع‌الجزایری گرمسیری است که با اقلیم استوایی خود آب‌وهوایی نسبتا ثابت و خوشایند را در تمام فصول سال فراهم می‌سازد. به همین دلیل تور مالدیو از تورهای پرطرفدار گردشگری در سال‌های اخیر است که لذتی وصف‌ناشدنی را به مسافران خط استوا هدیه می‌دهد.

شما می‌توانید برای خرید تور مالدیو به آژانس مسافرتی سپهران مراجعه کنید. این مجموعه با برگزاری انواع تور خارجی و ارائۀ هتل در کشورهای مختلف دنیا، امکانات مورد نیاز گردشگران عزیز ایرانی را در بالاترین سطح کیفیت فراهم می‌کند. برای آشنایی کامل با خدمات ما و اطلاع از قیمت تور به www.sepehrantour.com مراجعه کنید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید