سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده کل سپاه گفت: این را بدانید که نتانیاهو راهی جز خودکشی ندارد و در بن‌بست بدی قرار گرفته است.

سردار نقدی: نتانیاهو چاره‌ای جز خودکشی ندارد /  این غده سرطانی محکوم به شکست است

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، معاون هماهنگ کننده کل سپاه نابودی تانک‌های صهیونیست‌ها در نقطه صفر را ادبیات جدید حماس دانست و گفت: این غده سرطانی محکوم به شکست است.

سردار سرتیپ محمدرضا نقدی عصر پنج شنبه ۱۶ آذر در پنجمین اجلاس مجمع بسیجیان استان گلستان اظهار کرد: آمریکا، رژیم صهیونسیتی و جبهه غرب از این پس هیچ راهی جز انتخاب بد و بدتر نخواهند داشت، چون که جنایات و ظلم آنها از حد گذشته است.

وی بیان کرد: امروز کل جامعه بشری در پرتو جهاد طوفان الاقصی به این واقعیت رسید که اسرائیل به فرموده امام راحل «یک عده سرطانی است» که وجودش جز رنج و کشتار دستاورد دیگری ندارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه یقین بدانید رژیم صهیونیستی از اینجای کار تا انتهای نابودی فقط باید بین بد و بدتر یکی را انتخاب کند، ادامه داد: زیرا وقتی ظلم از حد گذشت باید منتظر طوفان باشند و یقین آنکه این اتفاق منجر به سقوط ظلم می‌شود.

نقدی با تأکید بر اینکه نتانیاهو هیچ راهی جز خودکشی ندارد و این عین بن بستی است که به واسطه حماسه رزمندگان جبهه مقاومت در طوفان الاقصی ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: اصابت و نابودی تانک از فاصله صفر در نبرد طوفان الاقصی ادبیاتی جدید بود که توسط حماس ایجاد شد یعنی رزمنده فلسطینی در اوج شجاعت فاصله خود را به تانک مجهز به صفر می‌رساند و آنرا منفجر می‌کند.

نمایش توحش اسرائیل در دنیا دستاورد حماس است

این مقام مسئول اذعان کرد: اگر امام فرمودند رژیم غاصب صهیونسیتی غده سرطانی است و باید از صحنه روزگار محو شود و آمریکا را ام الفساد غرب و وحشی‌ترین رژیم روی زمین معرفی کردند امروز کل بشریت در این جهاد به این واقعیت رسیده که این بزرگترین دستاورد است.

وی عنوان کرد: عظمتی که مردم فلسطین خلق کرده اند باعث ایجاد یک موج جهانی و بیداری ملت‌های آزادی خواه دنیا شده و امروز یک عالم، جنایات رژیم صهیونیستی را با آن صحنه‌های فجیع می‌بیند.

سردار نقدی گفت: استکبار جهانی با وجود اینکه می‌داند مسیر غلطی را انتخاب کرده، ولی آن را ادامه می‌دهد می‌داند مسیر مرگبار را در پیش گرفته است.

نتانیاهو چاره‌ای جز خودکشی ندارد

معاون هماهنگ کننده کل سپاه با بیان اینکه یقین بدانید آمریکا، رژیم صهیونسیتی و استکبار غرب از این به بعد انتخاب بین بد و بدتر ندارد و هیچ مسیر خوبی برای انتخاب ندارند، چون ظلم را از حد گذراندند، تصریح کرد: این جنگ خصوصی برای منفعت یک نفر شده است و مردم اسرائیل هم گروگان نخست‌وزیر بی‌عقل خود شدند که دست و پا می‌زند تا چند روزی بیشتر ادامه دهد و این را بدانید که نتانیاهو راهی جز خودکشی ندارد و در بن‌بست بدی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه همه دنیا بین دو تفکر و تمدن مقایسه می‌کنند و در خلأ ایدیولوژیک است و این رژیم صهیونیستی هم توحش خود را به نمایش گذاشته، افزود: بسیج باید هم در شناخت مسائل حضور فعالانه داشته باشد و هم راهکار حل مسائل را ارائه دهد و هم پیگیر مطالبه اجرای این راهکار باشد و هم باید آستین‌ها را بالا بزند و در میدان حاضر شود و این همان روحیه انقلابی بسیجی است.

این مقام مسئول تصریح کرد: مشارکت مردم در همه عرصه‌ها شدنی است و فلسفه اجلاس مجمع بسیجیان همین بوده که در هر عرصه‌ای که با زندگی و معیشت مردم سر و کار دارد با مشارکت خود مردم آن گره را باز کند و مشکلات را مرتفع نماید.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید