آنجلینا جولی در مصاحبه اخیر خود گفت: من ۶ ماه پیش از طلاق ناگهان دچار فلج بِل (کج شدن موقتی عضله صورت و دهان) شدم.

ماجرای  فلج شدن آنجلینا جولی پس از طلاق

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، آنجلینا جولی به مجله وال استریت ژورنال گفته است که اگر امروز در سال ۲۰۲۳ وارد صنعت سرگرمی شده بود، دیگر دلش نمی‌خواست بازیگر سینما باشد. احتمالا به بازیگری تئاتر روی می‌آورد؛ اما قطعا نه در هالیوود زندگی می‌کرد نه کار.

بازیگر برنده اسکار گفته است: اگر امروز بود، بازیگر نمی‌شدم. وقتی شروع به کار کردم، این همه انتظار برای در دسترس عموم بودن و به اشتراک گذاشتن مسایل وجود نداشت.

جولی که ۷ سال پیش و پس از جدایی از برد پیت بیش از پیش به سوژه خبری بدل شد، گفته به حدی استرس داشت که سال ۲۰۱۸، در طول فیلمبرداری ادامه فیلم «شرور» برای دیزنی متوجه شد صدایش در مقایسه با اولین فیلم و ایفای نقش این شخصیت شرور افسانه‌ای تغییر کرده است.

جولی گفت: بدن من به شدت به استرس حساس است و قند خون من بالا و پایین می‌شود. من ۶ ماه پیش از طلاق ناگهان دچار فلج بِل (کج شدن موقتی عضله صورت و دهان) شدم.

این بازیگر تایید کرد که این روزها در لس‌آنجلس زندگی اجتماعی ندارد، زیرا وقتی بیرون می‌رود در معرض توجه زیادی است؛ هرچند به آنچه در مطبوعات درباره‌اش نوشته می‌شود، توجه نمی‌کند. جولی در مصاحبه با وال استریت ژورنال افزود قصد دارد لس‌آنجلس را برای همیشه ترک کند و زمان بیشتری را در خانه‌اش در کامبوج بگذراند.

وی افزود: پس از طلاق توانایی زندگی و سفر آزادانه را از دست داده‌ام. هالیوود جای سالمی برای زندگی نیست و من به دنبال اصالت هستم.

جولی چندی پیش در مصاحبه با مجله ووگ هم گفته بود از ۷ سال پیش کمتر به کارهای سینمایی پرداخته و فقط کارهایی را انجام داده که نیاز به فیلمبرداری طولانی نداشتند، چون هنوز در تلاش است تا جایگاه واقعی خود را پیدا کند.

جولی افزود: به نوعی احساس می‌کنم در یک دهه اخیر خودم نبودم و نمی‌خواهم وارد آن احساس شوم.

پس از فیلم موفق «مالفیسنت» یا «شرور» در سال ۲۰۱۴ و کارگردانی و همبازی شدن با پیت در فیلم «کنار دریا» در سال ۲۰۱۵، فعالیت‌های سینمایی جولی کاهش قابل توجهی داشته است و در این مدت تنها ۲ نقش اصلی بازی کرده است: «مالفیسنت: معشوقه شیطان» در سال ۲۰۱۹ و «آنهایی که آرزوی مرگ من را دارند» در سال ۲۰۲۱.

او در «ابدی‌ها» از مارول در سال ۲۰۲۱ و فیلم فانتزی «بیا» ۲۰۲۰ نقش‌های مکمل داشت و صداپیشه «ایوان یکتا» در سال ۲۰۲۰ و «پاندای کونگ‌فو کار ۴» دیزنی بود. این بازیگر به تازگی بازی در نقش ماریا کالاس خواننده مشهور اپرا را در فیلم «ماریا» به کارگردانی پابلو لارن به پایان رسانده است. این فیلم درباره آخرین روزهای زندگی این خواننده مشهور است.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید