وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که هنوز تصمیمی درباره برخورداری از دهک‌های هشتم و نهم درآمدی از امتیاز تشویقی کالابرگ گرفته نشده است.

پرداخت یارانه نقدی ۴۰۰ هزار تومانی برای این یارانه بگیران | دسته بندی دهک های یارانه ای تغییر کرد

به گزارش سلام نو به نقل از دولت، سیدصولت مرتضوی در حاشیه پاسخگویی به سوالات مردم و در جلسه با خبرنگاران، به سوالی درباره پاسخگویی به مطالبات تماس‌گیرندگان و اثربخشی ارتباطات مردمی پاسخ داد. وی اظهار کرد که معاونت ارتباطات مردمی ریاست جمهوری روشی بسیار خوب را انتخاب کرده است و ارتباطات تصویری و تلفنی با مردم تأثیر قابل توجهی بر تربیت و مدیریت مناسب دارد. همچنین، داشتن گوش شنوا برای یک مدیر منجر به بهبود مدیریت و تصمیم‌گیری‌های مناسبتر می‌شود.

وی ادامه داد: شاید به تمام درخواست‌ها پاسخ مثبت داده نشده باشد اما به تمام درخواست‌ها رسیدگی شده است. به آنهایی که مقدور بوده حتما پاسخ مثبت داده شده است. گاهی هم درخواست‌ها به حق است اما شاید امکان اجابت آن برای وزارت رفاه فراهم نبوده است لذا همه تلاش ما این است که درخواست‌های مردم را پیگیری و اجابت کنیم.

مرتضوی در ادامه در خصوص برخورداری دهک‌های هشتم و نهم درآمدی از امتیاز تشویقی کالابرگ الکترونیک گفت: قانون‌گذار به دهک‌های کم برخوردار جامعه اشاره کرده است. در گام نخست برای پنج دهک اول این یارانه تشویقی پیش‌بینی شد. حسب تصمیمات اخیر دو دهک (ششم و هفتم) هم اضافه شده است.

وی یادآور شد: هنوز در رابطه با دهک‌های هشتم و نهم درآمدی تصمیم گیری نشده است. چنانچه تصمیمی اتخاذ شود به استحضار مردم خواهیم رساند.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید