شیر یکی از مهمترین منابع تغذیه‌ای است که برای بدن انسان بسیار مفید است. این ماده غذایی حاوی مواد مغذی مهمی مانند پروتئین، کلسیم، ویتامین D، و ویتامین B۱۲ است.

 قیمت انواع شیر شیرمحلی و پاستوریزه در بازار / شیر شتر مبلغ ۳۴۰ هزار تومان

به گزارش سلام نو به نقل از اقتصاد آنلاین، امروز (شنبه) قیمت انواع شیر در بازار، مشخص شد.

قیمت انواع شیرمحلی و پاستوریزه را در این گزارش مشاهده کنید. شیر یکی از مهمترین منابع تغذیه‌ای است که برای بدن انسان بسیار مفید است. این ماده غذایی حاوی مواد مغذی مهمی مانند پروتئین، کلسیم، ویتامین D، و ویتامین B۱۲ است.

مصرف شیر به عنوان یکی از بهترین روش‌های تأمین کلسیم برای استخوان‌ها شناخته شده است و می‌تواند به پیشگیری از بیماری‌های مرتبط با استخوان‌ها کمک کند. همچنین، شیر می‌تواند به بهبود سلامت قلب و عروق کمک کند، افزایش انرژی و قدرت بدنی فرد را بهبود بخشد و به کنترل وزن کمک کند. به طور کلی، مصرف شیر به عنوان یکی از مهمترین منابع تغذیه‌ای می‌تواند به بهبود سلامت و کیفیت زندگی افراد کمک کند.

قیمت شیر کم چرب در بازار اعلام شد که بر اساس آن قیمت شیر کم چرب میهن ۹۵۰ میلی لیتری ۲۵ هزار تومان است.

قیمت شیر پرومیلک کاله پرو با طعم کاکائو ۳۳۰ میلی لیتری مبلغ ۴۷ هزار تومان قیمت گذاری شده است. همچنین، قیمت یک کیلو شیر شتر مبلغ ۳۴۰ هزار تومان است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع شیر در بازار را مشاهده کنید:اعلام قیمت جدید شیر / شیرهای طعم دار به چه قیمتی فروخته می‌شوند؟

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید