ساعد سهیلی بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه شخصی اینستاگرام خود عکسی از خودش در کنار همسرش گلوریا هاردی و برادرش سینا مهراد منتشر کرد.

ساعد سهیلی و همسرش در کنار برادرش «سینا مهراد» + عکس

به گزارش سلام نو، ساعد سهیلی متولد 30 بهمن 1366 در مشهد، بازیگر و مدل تبلیغاتی است دانشجوی انصرافی رشته گرافیک از دانشگاه آزاد می باشد که از 14 سالگی جلوی دوربین رفت و حالا همسر فرانسویش نیز بازیگر بود و دو فرزند هم دارد یک برادر بنام سینا دارد که بیشتر در عرصه سینما و تلویزیونی با نام سینا مهراد شناخته می شود و صبا و سارا خواهرانش نیز هنرپیشه می باشد.

ساعد سهیلی در سال 1380 وقتی 14 ساله بود با فیلم «شب برهنه» پدرش جلوی دوربین رفت و هفت سال بعد در سال 1387 نیز در فیلم «چارچنگولی» باباش دوباره حضور داشت بعد از انصراف از دانشگاه به خدمت سربازی رفت و 21 ماه در شهرک دفاع مقدس که سه ماه آن اضاف (تنبیهی) بود گذارند، می گوید 10 ماه فقط دستشویی شستم!

ساعد سهیلی سال 1389 به پیشنهاد دوستانش در تست بازیگری فیلم بهروز شعیبی و جواد عزتی بنام تلوزیونی «میان ماندن و رفتن» حاضر شد و توانست در این فیلم بازی کند.

ساعد سهیلی سال 1390 در چهارمین تجربه اش با فیلم «گشت ارشاد» به کارگردانی سعید سهیلی (پدرش) و در کنار پولاد کیمیایی به شهرت رسید او رفته رفته با حضور در فیلم های «کلاشینکف»، «50 کیلو آلبالو»، «لاتاری» و … بیشتر مورد توجه قرار گرفت.

ساعد سهیلی در سال 1391 وقتی 25 ساله بود با گلوریا هاردی دختر 31 ساله و دورگه ایرانی – فرانسوی ازدواج کرد خانم گلوریا سه سال بعد از از ازدواج با سریال «کیمیا» 1394 اولین تجربه بازیگری اش را بدست آورد و حالا ثمره این زندگی دو فرزند پسر می باشد.

ساعد سهیلی

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید