رضا قوچان‌نژاد بازیکن سابق تیم ملی در صفحه شخصی اینستاگرام خود عکسی از خودش و همسرش را منتشر کرد.

عکس جدید عاشقانه رضا قوچان‌نژاد و همسرش سروین بیات

به گزارش سلام نو، رضا قوچان نژاد متولد ۲۹ شهریور ۱۳۶۶ در مشهد، فوتبالیست است فارغ التحصیل لیسانس رشته علوم سیاسی در هلند است، در پست مهاجم نوک بازی می کند و عضو تیم ملی ایران می باشد و یک پسر نیز دارد.

پدرش جمیل قوچان نژاد از فوتبالیست های قدیمی خراسان است، جبار قوچان نژاد عموی وی نیز از بازیکنان و مربیان سابق والیبال می باشد، تنها یک برادر به نام مهدی دارد.

عمویش می گوید رضا از ۳ سالگی عاشق فوتبال بود، آن زمان به دلیل محدودیت چند جوراب بر میداشتیم و می گذاشتیم داخل هم تا گرد شود و به شکل توپ در بیایید رضا با همین توپ جورابی فوتبال را از خانه شروع کرد.

رضا قوچان نژاد وقتی ۶ ساله بود به همراه خانواده به هلند مهاجرت کردند فوتبال حرفه ای را از ۱۲ سالگی در آکادمی باشگاه هیرنفین آغاز کرد و ۱۲ سال در تیم های مختلف هلند بازی کرد تا اینکه در سال ۱۳۸۹ به تیم سن ترویدن پیوست.

در زمان حضور قطبی در تیم ملی چندبار تلاش شد او به یاران بیاید ولی نشد، تا اینکه کارلوس کی روش در مهر ماه ۱۳۹۰ رسما از او برای حضور در مرحله انتخابابی جام جهانی ۲۰۱۴ دعوت کرد او در سه بازی نهایی مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ با زدن ۳ گل حساس به یک ستاره ملی تبدیل شد و به دشت به محبوبیت رسید.

رضا قوچان نژاد در ۱۱ فروردین ۹۶ با سروین بیات ازدواج کرد، خانوم سرویت بیات خواهر ساره بیات بازیگر نام آشنای ایران می باشد، سروین بر خلاف خواهر با خانواده در انگسلتان زندگی می کرد این زوج در بهمن ۹۶ صاحب بک پسر بنام دوران شدند.

رضا قوچان نژاد

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید