درحالی که پیش از این وعده‌هایی مبنی بر واریز ۳۰ درصد از پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته داده شده بود، اما این موضوع تا امروز محقق نشده و آموزش و پرورش علت آن را عدم تخصیص اعتبار می‌داند.

علت واریز نشدن پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی چیست؟

به گزارش سلام نو، واریز پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ با گذشت بیش از ۱۴ ماه از زمان بازنشستگی آنها تا به امروز محقق نشده است.

طی روزهای اخیر فرهنگیان بازنشسته در تماس‌های متعدد با خبرنگار ما، خواستار پیگیری وضعیت پرداخت پاداش پایان خدمت خود شدند.

به گفته آنها در حالی که وزیر آموزش و پرورش اعلام کرده ۳۰ درصد پاداش آنها پرداخت خواهد شد اما تا به امروز این اتفاق نیفتاده است.

پیش از این طبق گفته‌های مسئولان وزارت آموزش و پرورش، قرار بود تا پس از واریز حقوق آبان‌ماه، ۳۰ درصد از پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال ۱۴۰۱ واریز شود اما این امر اتفاق نیفتاده است.

در همین ارتباط «علی فرهادی» سخنگوی وزارت آموزش و پرورش به تسنیم گفت: سازمان برنامه و بودجه به وزارت آموزش و پرورش قول داده بود تا اعتبار لازم برای واریز ۳۰ درصد از پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال ۱۴۰۱ را تخصیص داده و به خزانه واریز کند.

وی افزود: متأسفانه تا به امروز این اتفاق نیفتاده است و آموزش و پرورش در حال پیگیری بسیار برای اختصاص این اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه است و شرمنده معلمانی هستیم که ۱۴ ماه پس از بازنشستگی همچنان پاداش خود را دریافت نکرده‌اند.

فرهادی تأکید کرد که باید تمام پاداش پایان خدمت این افراد تا پایان امسال تسویه شود.

کد خبرنگار: ۱۵
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید