در این مطلب از سلام نو تعبیر خواب خیانت از نظر امام صادق، ابن سیرین و حضرت یوسف را میخوانید.

تعبیر خواب خیانت چیست؟ | اگر خواب خیانت را دیدیم چه معنایی دارد؟

به گزارش سلام نو، تعبیر خواب خیانت معانی مختلفی دارد. برخی تعبیر خواب خیانت را مال فراوان می دانند. برخی دیگر تعبیر خواب خیانت را وابستگی عاطفی معنا کرده اند. در ادامه تعبیر خواب خیانت از نظر امام صادق و ابن سیرین را در سلام نو بخوانید.

تعبیر خواب خیانت از نظر امام جعقر صادق (ع)

به گفته ایشان اگر مردی درخواب ببیند که به همسرش خیانت کرده و زن دوم گرفته است و همسرش بسیار از این موضوع ناراحت و خشمگین است یا اگر زنی در خواب ببیند که به همسرش خیانت کرده است؛ در هر دو حالت تعبیر این رویا این است که مال و ثروت و روزی فراوان به آن ها می رسد.
حکایت است که میگویند در زمان های قدیم شخصی سراسیمه و مضطرب نزد امام جعفر صادق رسید حضرت پرسیدند که چرا اینقدر ناراحت و پریشان هستی؟ آن شخص پاسخ داد: نزدیکی صبح در خواب دیدم که زن دیگری اختیار کرده ام و همسرم در خواب پس از فهمیدن این موضوع بسیار ناراحت شده بود و من را نفرین می کرد.
امام جعفر صادق پاسخ دادند: خوشحال باش زیرا تعبیر خواب تو این است که زندگی ات پر از روزی و خیر و برکت خواهد شد و به زودی مال و ثروتی به تو می رسد. قدر آن را بدان و خداوند را شاکر باش.

تعبیر خواب

تعبیر خواب خیانت از نظر محمد ابن سیرین

اگر زنی در خواب ببیند که شوهرش به او خیانت کرده و با زن دیگری ازدواج کرده است. جای نگرانی نیست، تعبیر این خواب به این معنی است که مال و ثروت فراوانی نصیب او می شود.

گر زنی در خواب ببیند که شوهرش بدون پنهان کاری، او را فریب می دهد یعنی در مقابل چشمانش او را فریب می دهد؛ تعبیرش این است که عشق و محبت زیادی بین زن و شوهر وجود دارد.

البته این خواب ممکن است به این معنا باشد که اختلاف و مشکلاتی در زندگی وجود دارد که باعث شده زن به این گونه مسائل فکر کند و این افکار مزاحم باعث دیدن چنین خوابی شده باشد، اگر این گونه است پس در زندگی واقعی مشکلی پیش نخواهد آمد.

اگر زن بارداری در خواب ببیند که شوهرش در مقابل چشمان او خیانت می کند؛ تعبیر آن نشان دهنده عشق و ارادت زیاد بین آنهاست و همچنین نشانگر نگرانی زن از بابت همسرش می باشد.

اگر زن متاهلی در خواب دید که شوهرش با کسی که از نزدیکان آنهاست به او خیانت میکند؛ نشان دهنده این است که زن از آن شخص نفرت دارد و تلاش می کند که بین آن شخص و شوهرش اختلاف و جدایی ایجاد شود.

اگر مرد ثروتمندی در خواب ببیند که به همسرش خیانت میکند؛ به این معنی است که در آینده فقیر خواهد شد و یا به همسرش به صورت نا مشروع خیانت خواهد کرد، یعنی مرتکب زنا خواهد شد. پس باید مراقب رفتار خویش باشد.

اگر مرد متاهلی در خواب ببیند که همسرش به او خیانت می کند به این معنی است که با همسرش اختلاف نظر پیدا خواهد کرد و رابطه شان مدتی سرد می شود اما پس از مدتی دوباره آشتی خواهند کرد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید