نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج تصریح کرد: باید حزب الله و اهل مقاومت در کشورهای مختلف اسلامی و فلسطینیان را نیز بسیجی دانست؛ چراکه آنان در مسیر اسلام حرکت می کنند و بسیج منحصر در ایران اسلامی نیست.

 باید به حال نهادهای مدعی حقوق بشر تأسف خورد

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به اینکه رژیم غاصب صهیونیستی پس از مقاومت ترکیبی مردم غزه مجبور به پذیرش آتش‌بس با شرایط تعیین شده از سوی حماس شد گفت: باید به حال نهادهای مدعی حقوق بشر تأسف خورد.

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مرتضی مطیعی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور پرشمار مردم مؤمن و خداجوی این شهر در مصلای بزرگ امیرالمؤمنین (ع) سمنان برگزار شد اظهار داشت: این مقاومت و تاب‌آوری ترکیبی مردم غزه بود که رژیم غاصب صهیونیستی را وادار به آتش‌بس کرد و این یک درس بزرگ برای همه ملت‌های آزاده دنیاست.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۰ روز تاب‌آوری ترکیبی مردم غزه رژیم غاصب صهیونیستی را وادار به پذیرش شرایط حماس برای آتش‌بس کرد، افزود:  همین مقاومت و تاب‌آوری ترکیبی مردم غزه باعث پذیرش شروط حماس برای آتش‌بس از سوی سردم‌داران رژیم غاصب صهیونیستی شد.

امام جمعه سمنان با اشاره به عدم خروج مردم فلسطین از غزه با وجود بمباران شدید هوایی و حملات زمینی دشمن و کمبود دارو و غذا تصریح کرد: پیروزی مردم غزه نشان داد کسانی که وحدت در میدان داشته باشد، هیچ فناوری مدرن و یا سلاح‌های پیشرفته نمی‌تواند جآنان را شکست دهد.

وی با ابراز تأسف از عملکرد برخی کشورهای مدعی حقوق بشر و نهادهای حقوق بشری در قبال جنایات رژیم جعلی اسرائیل در غزه عنوان کرد: قطعنامه های سازمان‌های بین‌المللی در این مدت تنها در حد اعلام تأسف و محکومیت حملات بود و کشورهای عربی نیز اقدام خاصی را در این مدت در دفاع از مردم فلسطین انجام ندادند. این در حالی است که آمارها از جان باختن بیش از ۶ هزار و ناپدید شدن یک هزار و ۲۰۰ کودک فلسطینی در این نبرد ناجوانمردانه خبر می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج تصریح کرد: باید حزب الله و اهل مقاومت در کشورهای مختلف اسلامی و فلسطینیان را نیز بسیجی دانست؛ چراکه آنان در مسیر اسلام حرکت می کنند و بسیج منحصر در ایران اسلامی نیست.

‌مطیعی با قدردانی از دست‌اندرکاران ارکان بسیج در این شجره طیبه خاطرنشان کرد: در قرآن کریم نیز خداوند فرموده است اگر کسانی از دینداری برگردند، خدا بی نیاز است، ولی خداوند به جای آنان گروهی را می آورد با ویژگی هایی شامل اینکه خدا را دوست دارند و خدا آنها را دوست دارد و این ویژگی در بسیجیان دفاع مقدس و مدافعان حرم به خوبی نمایان است.

وی فروتنی در برابر مومنان، دشمن‌شناسی و ازخودگذشتگی و ایثار را از بارزترین ویژگی‌های بسیجیان عنوان و خاطرنشان کرد: اجرای طرح شهید سلیمانی و پرستاری از بیماران در دوران شیوع کرونا و همچنین کمک به سیل‌زدگان جلوه‌ای از خدمات بسیجیان برای مردم کشور است.

انتهای پیام/۳۶۳/.

کد خبرنگار: ۲۰
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید