به دنبال اخبار علاقه تیم‌های بزرگ به جذب مهدی طارمی، پینتو داکاستا، رئیس باشگاه پورتو درباره وضعیت ملی‌پوش ایرانی، صحبت کرد.

 طارمی از پورتو جدا می شود /مقصد بعدی ملی‌پوش ایرانی کجاست؟

قرارداد فعلی مهدی طارمی با پورتو در تابستان آینده به پایان می‌رسد و طبق اخبار منتشر شده، بعید است تمدید قراردادی انجام شود و داستان مهاجم ایرانی این تیم با باشگاه پرتغالی، پس از سال‌ها به پایان می‌رسد.

به گزارش سلام نو به نقل از ورزش سه، به دنبال این شرایط، از تابستان گذشته، تیم‌هایی به جذب این بازیکن علاقمند شده‌اند و برای انتقالش پیشنهاداتی ارائه داده‌اند. جدی‌ترین مورد میلان ایتالیا بود که تا آستانه انجام انتقال هم پیش رفت اما توافق به هم خورد و طارمی در پورتو ماندگار شد.

با توجه به اینکه پورتو دوست ندارد مهاجم گلزنش را رایگان از دست بدهد، ژانویه پیش رو فرصت خوبی است تا پیشنهادات را بررسی کنند و مناسب‌ترین پیشنهاد برای این بازیکن را بپذیرند.

پینتو داکاستا، رئیس باشگاه پورتو در مصاحبه‌ای به وضعیت طارمی در باشگاه و احتمال ماندن او در پورتو واکنش نشان داد.

«باید واقع‌بین باشیم. طارمی از باشگاه‌های دیگر پیشنهاداتی به ارزش ۱۰ میلیون یورو دارد. ما نمی‌توانیم با این پیشنهادات رقابت کنیم و توان دادن این مبلغ را به او نداریم. بیایید به من ده میلیون و بقیه مخارج او را بدهید و من قراردادش را تمدید می‌کنم. او در تابستان هم پیشنهاداتی داشت. از میلان هم پیشنهاد داشت. آنها در تابستان پیشنهاد مسخره‌ای دادند که حتی ارزش صحبت کردن هم نداشت و به مبلغ درخواستی ما نزدیک نبود.»

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید