تیم ملی فوتبال نوجوانان ازبکستان در دور یک هشتم نهایی جام جهانی زیر ۱۷ سال با نتیجه ۲ بر یک به برد قابل توجهی دست یافت.

شگفتی‌سازی تیم ازبکستان با حذف انگلیس

به گزارش سلام نو به نقل از ورزش سه، تیم‌های انگلیس و ازبکستان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی زیر ۱۷ سال برابر همدیگر قرار گرفتند.

ازبکستانی‌ها خیلی زود و در دقیقه ۴ بازی با گل امیر سعیدوف به برتری رسیدند و با دفاع خوب و مستحکم قصد داشتند از تک‌گل‌شان دفاع کنند. برتری آنان حدود نیم‌ساعت دوام داشت و در دقیقه ۳۵، جوئل ندالا موفق شد بازی را به تساوی بکشاند. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

در نیمه دوم انگلیس برای زدن گل برتری به حریف فشار می‌آورد اما هیچکدام از توپ‌ها وارد دروازه ازبک‌ها نشدند. در دقیقه ۶۷، لذیذ میرزائف گل دوم ازبکستان را زد تا انگلیسی‌ها را با یک شوک بزرگ روبرو کند. در ادامه انگلیس هر چه زد به در بسته خورد.

۹ دقیقه وقت اضافه نیمه دوم، آخرین فرصت انگلیسی‌ها برای فرار از حذف بود. در لحظه‌ای از بازی یک پرتاب برای انگلیس به دست آمد و در حالی که یک بازیکن به سمت آن رفت تا توپ را پرتاب کند، جلال‌الدین رحمت‌الائف، محکم به زیر توپ کشید و آن را دور کرد تا وقت‌کشی کند. بازیکنان و کادرفنی رقیب به سمت او هجوم بردند و به شدت به این سرمربی اعتراض کردند، داور هم پس از آرام شدن جو، با کارت قرمز او را از زمین اخراج کرد.

با این حال این مربی به هدفش رسید و در ادامه بازی انگلیس نتوانست گل مساوی را بزند تا بازی با نتیجه ۲-۱ به اتمام برسد و ازبک‌ها به مرحله یک‌چهارم صعود کنند.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید