در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر جدایی لیونل مسی از همسرش در فضای مجازی منتشر شده است.

لیونل مسی از همسرش طلاق گرفت؟

به گزارش سلام نو، رابطه لیونل مسی و همسرش آنتونلا روکوزو به عنوان بادوام‌ترین و محکم‌ترین رابطه بین زوجین در فوتبال شناخته می‌شود. این دو نفر از ۹ سالگی با هم دوست بودند و ۱۵ سال است که با هم ازدواج کرده و زیر یک سقف زندگی می‌کنند. در حالیکه مسی و آنتونلا محبوب‌ترین زوج فوتبالی بودند خبرنگاری به نام گونسالو واسکس از وجود مشکلاتی در رابطه آنها خبر داد و کم کم تمام خبرگزاری‌ها شروع به اشاره به این مورد کردند.

یکی از روانشناسان ویدئویی از مسی و آنتونلا در تیک‌تاک را مورد بررسی قرار داده و با توجه به زبان بدن تایید کرده که این دو با هم مشکل دارند. علاوه بر این، در مراسم توپ طلا در پاریس آنتونلا پیش رفت تا مسی را ببوسد اما مسی این اجازه را به او نداد. آنتونلا نیز به روی صحنه نرفت و فقط سه پسرشان متئو، چیرو و تیاگو در کنار پدر روی صحنه ایستادند. موضوع دیگری که نظر رسانه‌ها را به خود جلب کرده تغییر عکس پروفایل مسی در اینستاگرام است. او که مرد خانواده است و اغلب عکس خانوادگی را در پروفایل خود قرار می‌داد، عکس تکی خود را جایگزین کرد. عدم واکنش مسی به عکسی که آنتونلا هفته پیش منتشر کرد نیز می‌تواند تاییدی بر این موضوع باشد.

مسی و آنتونلا این خبرها را تایید یا تکذیب نکردند.
شب گذشته نشریه «ABC» اسپانیا در خبری مدعی شد آنتونیلا همسر لیونل مسی بعد از ۱۵ سال زندگی در کنار بهترین فوتبالیست تاریخ در آستانه جدایی قرار دارد. لیونل مسی از آنتونیلا ۳ فرزند دارد.

اما آنتونیلا در یک استوری در اینستاگرامش تصویر لیونل مسی را در تمرینات آرژانتین گذاشت و برای او ایموجی قلب گذاشت تا به این شایعه این طور پاسخ دهد.

مسی ماه گذشته هشتمین توپ طلایش را کسب کرد.

لیونل مسی از همسرش طلاق گرفت؟

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید