با توجه به برودت هوا و بارش باران و برف در تهران و سایر استان ها احتمال می رود مدارس در روز چهارشنبه ۱ آذر تعطیل اعلام شود.

تعطیل شدن مدارس این شهرها برای فردا چهارشنبه ۱ آذر + جزییات

به گزارش سلام نو، با توجه به برودت هوا و بارش باران و برف در تهران و سایر استان ها احتمال می رود مدارس در روز چهارشنبه ۱ آذر تعطیل اعلام شود.

در صورتیکه مدارس هر استانی تعطیل اعلام شود در این بسته خبری اطلاع رسانی خواهد شد.پیش از این مدارس در روز سع شنبه در مشهد به دلیل آلودگی هوا تعطیل اعلام شد.

تکمیلی ۱// ساعت ۱۱

احتمال آب‌گرفتگی گسترده و تخریب تأسیسات

پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز در نیمه غربی کشور، بخش‌هایی از مرکز و جنوب، ارتفاعات و دامنه‌های البرز، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس بارش باران، رعدوبرق، در مناطق مستعد ریزش تگرگ، وزش باد شدید موقتی همراه با گردوخاک، در مناطق سردسیر و مرتفع کولاک برف و در مناطق شمال شرق کشور ابرناکی و رگبار پراکنده روی می‌دهد.

بیشینه بارش امروز برای استان‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری،‌کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر،‌ شمال غرب فارس، ایلام، لرستان،‌کرمانشاه، کردستان، همدان و ارتفاعات البرز مرکزی است.

فردا سه‌شنبه سامانه بارشی در بخش‌هایی از شمال غرب، غرب، جنوب غرب، جنوب، ارتفاعات و دامنه‌های البرز، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی، سواحل دریای خزر، شمال شرق و شرق کشور فعال است و بیشترین بارش‌ها برای استان‌های خراسان شمالی، گلستان، شرق مازندران، ارتفاعات البرز شرقی و ارتفاعات زاگرس مرکزی روی می‌دهد.

روز چهارشنبه بارش‌ها در بخش‌هایی از شمال شرق، سواحل شرقی و ارتفاعات شرقی البرز بارش‌ها ادامه دارد و اواخر وقت سامانه بارشی از کشور خارج خواهد شد. پنجشنبه و جمعه در اکثر مناطق کشور جو نسبتاً پایدار است.

طی ۲ روز آینده در نیمه غربی کشور و استان‌های واقع بر دامنه‌های جنوبی البرز، سه‌شنبه در سواحل دریای خزر و چهارشنبه در نیمه شرقی کشور و بخش‌هایی از مرکز کاهش محسوس دما روی می‌دهد.

همچنین امروز و فردا در اکثر مناطق کشور وزش باد نسبتاً شدید تا شدید گاهی همراه با خیزش گردوخاک و در برخی مناطق مستعد به‌ویژه شمال شرق گاهی طوفان شن، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود. امروز نیمه شمالی خلیج فارس و روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه خلیج فارس و دریای خزر مواج است.

امروز آسمان تهران کمی ابری از بعدازظهر افزایش ابر همراه با رگبار باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

این خبر در هر ساعت بروز رسانی خواهد شد....

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید