"خالد القدومی" با خطاب قرار دادن نویسندگان، هنرمندان و روزنامه نگاران تاکید کرد: شما رزمندگان جهاد کلمه هستید و نقش قلم و روایت شما در انتشار اخبار و رویدادهای غزه بسیار تاثیرگذارتر از موشک ها بر روی رژیم صهیونیستی است.

 حماس: رویدادهای غزه بسیار تاثیرگذارتر از موشک است
به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، نماینده جنبش اسلامی فلسطین (حماس) در ایران در مراسم گردهمایی نویسندگان و ناشران برای حمایت از کودکان غزه که با عنوان "ساعت ۱۲ به وقت قدس" همزمان با ایران در کشورهای عربی با حضور خبرنگاران رسانه های جمعی در محل تالار سوره حوزه هنری برگزار شد، گفت: در حال حاضر سینما و رسانه های جهان همگی در کنترل رژیم صهیونیستی است و کمتر فیلمی در جهان تولید می شود که در آن حمایت از فلسطین و مظلومیت آن باشد.

وی رسانه های غربی را همراه و همکار رسانه های صهیونیستی به ویژه در جنگ غزه دانست و بیان داشت: رسانه های غربی – صهیونیستی در ۴۳ روز جنگ غزه تلاش می کنند با دروغ پردازی اخبار این رویداد را منتشر کنند و همواره ما شاهد بوده ایم که فیلم هایی که غربی ها درباره فلسطین می سازند، دروغ است.

القدومی شهادت ۵۰ خبرنگار در طول جنگ را از دیگر نماد جنایت صهیونیستی در حق مردم مظلوم غزه دانست و اظهار داشت: جنگ غزه جنگ روایت هاست، همانگونه که می بینیم کودکان فلسطینی روایت غزه و جنایات رژیم صهیونیستی را بر عهده گرفته و آنرا اطلاع رسانی می کنند و هم اکنون هزاران نفر آماده هستند تا در زیر بمباران صهیونیست ها اخبار صحیح این واقعه را پوشش دهند، ولی امکان آن مهیا نیست.

وی با قدردانی از حمایت های جمهوری اسلامی ایران از آرمان های فلسطین و مردم غزه افزود: نبرد غزه به ظاهر یک نبرد نظامی است، ولی باطن و حقیقت این نبرد، بزرگتر از انتظار ماست.

نماینده حماس در ایران با اشاره به این که تحولات امروز غزه باعث شده تا ما شاهد اعتراضات میلیونی در سطح کل جهان و حتی کشورهای غربی همچون آمریکای جنایتکار، فرانسه جنایتکار و آلمان جنایتکار باشیم، گفت: هم اکنون ما شاهد آن هستیم که مردم سراسر جهان و حتی کشورهای غربی به رغم حمایت دولت هایشان از رژیم صهیونیستی به حمایت از مردم فلسطین برخاسته اند.

وی همچنین عملیات "طوفان الاقصی" را کلمه شکست رژیم صهیونیستی دانست و تاکید کرد: پیروزی فلسطین در این عملیات در حال تحقق است و ما شاهد فرو ریختن هیبت رژیم صهیونیستی هستیم.

القدومی همچنین با اشاره به ادعای برخی که اعلام کرده اند عملیات الاقصی، عملیات توطئه بوده تا حماس به میدان مبارزه با رژیم صهیونیستی کشیده شود، اظهار داشت: من به افرادی که این گونه فکر می کنند می گویم که عملیات طوفان الاقصی نه تنها توطئه نبوده بلکه این نبرد، نبرد شکست هیبت رژیم صهیونیستی است.

وی با تصریح بر این که ما باید عادت کنیم که می توانیم بر رژیم صهیونیستی پیروز شویم و ما می توانیم قدم هایی برای شکست رژیم اسراییل برداریم، تاکید کرد: ما هیچگاه نباید فکر کنیم که از رژیم صهیونیستی شکست می خوریم و ملت فلسطین با تقدیم جان خود تا آزادی سرزمین خود ایستاده و مطمئنا پیروز میدان است.

نماینده حماس در ایران با اشاره به اوضاع کنونی رژیم صهیونیستی نیز گفت: رژیم اشغالگر قدس در حال حاضر در کنج قرار دارد و صهیونیست ها سه چیز را یعنی "کشته شدن نظامیان خود، خسارت های اقتصادی و طولانی شدن جنگ" را تحمل نمی کنند.

القدومی تاکید کرد: امروز تمام آزادی خواهان جهان در کنار ملت فلسطین می باشند و تظاهرات مردم آمریکا و اروپا و کل جهان نشان داد که رژیم صهیونیستی به زوال نزدیک است و ما باید بدانیم پیروزی گرفتنی است و به کسی داده نمی شود.

وی با خطاب قرار دادن نویسندگان عرب و تمامی نویسندگان آزادی خواه و فیلمسازان گفت: بدانید که ملت فلسطین از قبله اول مسلمانان و امنیت منطقه و شعائر دینی دفاع می کنند و قضیه فلسطین امروز هر دقیقه اش یک داستان الهام بخش است؛ آب، غذا، دفن شهدا، داستان بیمارستان الشفاء و هزاران مورد دیگر برای همه ما الهام بخش است و می توان از آن ها صدها فیلم ساخت.

نماینده حماس در ایران با ابراز تاسف از سکوت حکام عرب در موضوع غزه، خطاب به آنها گفت: "شما چگونه می توانید شاهد شهادت ۱۲ هزار فلسطینی باشید و نسبت به آن سکوت کنید"؟

القدومی با اشاره به این که در حوزه سیاسی بسیاری از کشورها مواضعشان به دلیل جنایت های بی حد رژیم صهیونیستی تغییر کرده و دیپلماسی صهیونیست ها به سمت شکست در حال حرکت است، تصریح کرد: برعکس صهیونیست ها، دیپلماسی فلسطین و غزه به سمت پیروزی حرکت می کند و مسیر پیروزی باز شده و نور آن در حال درخشش است و عملیات طوفان الاقصی انشاءالله در آینده ای نزدیک با پیروزی مردم فلسطین به پایان خواهد رسید.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید