ارتش اسرائیل اعلام کرد که جنگنده‌های این رژیم خانه رئیس دفتر سیاسی حماس در غرب غزه را بمباران کرده‌اند.

بمباران وحشتناک خانه اسماعیل هنیه توسط اسرائیل + فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، ارتش رژیم اسرائیل امروز (پنج‌شنبه) در چهل و یکمین روز جنگ از بمباران خانه «اسماعیل هنیه» در اردوگاه «الشاطی» در غزب غزه و تخریب کامل آن خبر داد.

به نوشته روسیا الیوم، سخنگوی ارتش اشغالگر قدس گفت که جنگنده‌های این رژیم شب گذشته خانه اسماعیل هنیه را بمباران کردند؛ هرچند هنیه سال‌هاست که در خارج غزه به سر می‌برد با این حال به ادعای او خانه اسماعیل هنیه محل برگزاری نشست‌های مقامات حماس بوده است.

سخنگوی ارتش اسرائیل همچنین مدعی شد که نیروهای ویژه تیپ «ناحال» در جریان ورود به اردوگاه الشاطی، مقادیری سلاح و مهمات وابسته به نیروی دریایی حماس و همچننی تجهیزات غواصی کشف و منهدم کردند.

او افزود: «تیم رزمی تیپ چتربازان ارتش اسرائیل طی درگیری‌ها، ابزارهای مختلفی از جمله کمربند انفجاری، بشکه‌های انفجاری، گلوله‌های آرپی جی، گلوله‌های ضد تانک و اسناد اطلاعاتی را پیدا کردند».

اشغالگران تاکنون دو مرتبه دو خانه اسماعیل هنیه را در غزه بمباران کرده‌اند؛ یکی در ۲۵ مهر ماه که جنگنده‌های اسرائیلی خانه او را در محله «الشیخ رضوان» در غزه، بمباران کردند که در این حمله هوایی، ۱۴ نفر به شهادت رسیدند و چند نفر هم زخمی شدند.

دیگری نیز در تاریخ ۱۳ آبان رخ داد و پهپادی از ارتش رژیم صهیونیستی منزل «اسماعیل هنیه» را در اردوگاه «الشاطی» غزه با موشک هدف قرار داد.

در تاریخ ۱۹ آبان نیز منابع فلسطینی خبر دادند به دنبال حمله رژیم صهیونیستی به یک مدرسه در نوار غزه، نوه رئیس دفتر سیاسی حماس به شهادت رسیده است

جنگ در غزه در حالی وارد چهل و یکمین روز خود شده است که اشغالگران حملات را به بیمارستان‌ها کشیده‌اند و بامداد روز گذشته نظامیان اسرائیلی وارد راهروهای بیمارستان الشفاء شدند.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید