نسرین مقانلو بازیگر سینما و تلویزیون ویدیوی از حضور او در جمع پرستاران و پزشکان و گریه و ناراحتی او از فراغ پسرش در فضای مجازی منتشر شد مورد توجه کاربران قرار گرفت.

چهره پیر و شکسته شده نسرین مقانلو بعد از مرگ پسرش + فیلم

به گزارش سلام نو، نسرین مقانلو متولد ۱ تیر ۱۳۴۷ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است دانشجوی انصرافی سال دوم رشته مامایی می باشد که از ۱۸ سالگی با تئاتر شروع کرد و در سال ۱۳۷۲ به شهرت رسید و حالا می خواند و مجری گری هم می کند.

پدرش تهرانی و فعال در عرصه موسیقی و مادرش از بختیاری های هفت لنگ و بازیگر تئاتر بود یک خواهر ساکن آمریکا دارد و برادرش بیژن سرمربی تکواندو می باشد پدرش در ۱۲ آبان ۱۳۹۹ درگذشت است.

نسرین مقانلو بواسطه مادرش ، بازیگری را از نوجوانی در تئاتر شروع کرد تای اینکه سال ۱۳۶۵ در ۱۸ سالگی بعد از گرفتن دیپلم امور مالی بصورت حرفه ای بروی صحنه رفت.

مقانلو سال ۱۳۷۰ در ۲۳ سالگی با فیلم «دو نیمه سیب» به کارگردانی کیانوش عیاری جلوی دوربین رفت و یکسال بعد با سریال «آخرین سند» وارد قاب تلویزیون شد او در کمتر از ۲ سال در ۶ فیلم سینمایی و ۲ سریال بازی کرد و به شدت مورد توجه قرار گرفت.

وی در سال ۱۳۷۲ با فیلم «همسفر» به کارگردانی مهدی فخیم زاده خوش درخشید اما شهرت اش با فیلم «مهمان مامان» داریوش مهرجویی در سال ۱۳۸۲ شروع شد حضور در سریال « قلب یخی» و «مختارنامه» سال ۸۹ نیز به محبوبیت اش اضافه کرد.

نسرین مقانلو در سال ۱۳۷۲ وقتی ۲۵ ساله بود با «کمال خلیلیان» فوتبالیست معروف آن زمان ازدواج کرد و برای ادامه زندگی راهی کشور آمریکا شد.

مقانلو و همسرش صاحب دو فرزند پسر بنام های «ارشیا» و «آرین» هستند هر دو پسر متولد آمریکا و بزرگ شده و تحصیل کرده آنجا هستند، خانم مقانلو بعد از ۱۰ ساله به ایران بازگشت اما همسر و فرزندان بین ایران و آمریکا در رفت و آمدند.

متاسفانه روز ۸ مهر ۱۴۰۱ نسرین مقانلو فرزند اول خود «ارشیا» را که ۱۰ روز بیشتر نبود از آمریکا به ایران بازگشته بود بر اثر عارضه مغزی (سکته مغزی) از دست داد خانم مقانلو در مصاحبه ای اعلام کرد: پسرم چند سال قبل

در حادثه‌ای از ناحیه سر دچار مصدومیت شده و جراحی مغزی کرده بود بعد از آن دارو مصرف می‌کرد و تحت درمان بود، حتی در آمریکا نیز به درمانش ادامه داد روز حادثه پس از صرف ناهار به اتاقش رفت تا داروهایش را

مصرف و کمی استراحت کند اما دقایقی بعد ناگهان دچار حالت تهوع شد و از هوش رفت بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم اما پسرم دیگر در این دنیا نبود.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید