رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف تسهیلات غیرمجاز بانکی به ارزش ۱۲۰۰میلیارد ریال خبر داد.

تسهیلات غیرمجاز بانکی به ارزش ۱۲۰۰ میلیاردی کشف شد

به گزارش سلام نو به نقل از جوان،  سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا اظهار داشت: برابر اخبار و اطلاعات به دست آمده پرونده‌ای با موضوع اخذ تسهیلات غیر مجاز بانکی دریافت و در دستورکار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

به گزارش مهر، وی با اشاره به اینکه برابر بررسی‌ها و تحقیقات میدانی مشخص شد که متهم این پرونده برخلاف قوانین و مقررات اقدام به دریافت مبلغ ۱,۲۰۰ میلیارد ریال از بانک‌ها در یکی از استان‌ها کرده و تسهیلات دریافتی را در محلی غیر از محل اختصاص یافته هزینه کرده و باعث اتلاف منابع شده است، بیان داشت: با انجام اقدامات فنی متهم در شهر تهران دستگیر و با قرار قانونی روانه زندان شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا، خاطر نشان کرد: با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی انجام شده تمامی املاک خریداری شده متهم شناسایی و توقیف شد.

سردار رحیمی با اشاره به راه اندازی سامانه دریافت خبری پلیس امنیت اقتصادی و اینکه این پلیس در راستای دفاع از امنیت اقتصادی هموطنان با همه توان و اعتقاد به میدان آمده است و نیازمند همراهی مردم شریف است، افزود: هموطنان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود در زمینه جرایم و مفاسد اقتصادی را با سامانه ۰۹۶۳۰۰ در میان بگذارند.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید