معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران از راه‌اندازی متروی پرند تا پایان آبان خبر داد.

آیا مترو پرند امسال افتتاح می شود | متروی پرند کی افتتاح می‌شود؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران از راه‌اندازی متروی پرند تا پایان آبان خبر داد.

محسن هرمزی در مورد سرانجام بهره برداری از متروی پرند به جلسه روز گذشته اش با وزیر راه و رئیس قرارگاه خاتم اشاره کرد و گفت: مقرر شد خط متروی پرند تا پایان آبان به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه قرار است این خط متروی پرند به طول ۵۰ کیلومتر با حضور رئیس جمهور به بهره برداری برسد، گفت: ۴ کیلومتر ابتدایی این خط تا اراضی محدوده شهر آفتاب توسط شهرداری تهران ساخته و در سال۹۵ همزمان با بهره برداری از نمایشگاه شهر آفتاب، افتتاح شد. فاز دوم این خط نیز به طول ۲۶ کیلومتر تا شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) به بهره برداری رسید و حالا اتصال مترو به شهر پرند مانده است که امیدواریم طی روزهای آتی این حدود ۲۰ کیلومتر نیز افتتاح شود.

هرمزی با بیان اینکه شهر پرند در فاصله ۳۰ کیلومتری تهران واقع شده و مردم این شهر برای کار، تحصیل و سایر امور روزانه، تردد بالایی به پایتخت دارند، اظهار کرد: این تردیدها به گونه‌ای است که براساس آمارهای ترافیکی، روزانه ۳۰ تا ۴۰ هزار نفر بین تهران و پرند تردد دارند که عمده این افراد از وسایل حمل و نقل شخصی برای طی این مسافت استفاده می کنند. براساس برنامه ریزی های انجام شده خط متروی پرند با دو مسیر رفت و برگشت مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

متروی پرند بالاخره کی افتتاح می‌شود؟

کد خبرنگار: ۱۵
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید