پیام یک فرهنگی بازنشسته درباره حقوق معلمان خبرساز شد.

دریافت حقوق نجومی این معلمان جنجالی شد

به گزارش سلام نو، یک فرهنگی بازنشسته از همدان به روزنامه اطلاعات گفت: تیتر خبری با عنوان «حقوق نجومی این معلمان خبرساز شد» در سایت آنلاین روزنامه اطلاعات توجهم را جلب کرد و متوجه فاصله فاحش حقوق معلمان کشورمان با دیگر کشورها شدم که واقعاً باعث تأسف است.

در چنین شرایطی عده‌ای کمی ساعات کار معلمان و نیز تعطیلات تابستانی را امتیازات خوبی برای آنان می‌دانند، اما به دشواری تدریس و حقوق ناچیز معلمان توجه نمی‌کنند. ای کاش این‌گونه مطالب مورد عنایت مسئولان قرار گیرد.

خبرساز شدن حقوق نجومی این معلمان


رتبه‌بندی معلمان یکی از موضوعات مهمی است که در راستای ارتقای شایستگی حرفه‌ای معلمان باید به مرحله اجرا درآید. رتبه‌بندی معلمان دارای ابعاد و زوایای مختلفی است که معلمان باید نسبت به آن آشنایی داشته باشند.بر اساس رتبه‌بندی معلمان آنها با در نظر گرفتن معیارهایی در چهار گروه طبقه بندی و دستمزد آنها بر همین اساس تعیین می‌شد. رتبه‌بندی معلمان اواخر آبان ماه سال گذشته به تصویب رسید. رتبه‌بندی معلمان برای کلیه معلمان، در یکی از رتبه‌های ماده (۳) این قانون و مطابق آیین نامه اجرایی آن حداکثر تا سه ماه پس از ابلاغ قانون، انجام می‌شود.

آموزش و پرورش خبر مهمی درباره پرداخت همه معوقات معلمان و فرهنگیان بازنشسته تا پایان آبان امسال داد.

معاون وزیر آموزش و پرورش خبر مهمی درباره زمان واریز معوقات فرهنگیان بازنشسته و معلمان داد.

علی فرهادی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش در مصاحبه اختصاصی با صدا و سیما با اعلام این خبر گفت: همه مطالبات و معوقات معلمان حق التدریس و فرهنگیان که مربوط به سال گذشته بود به طور کامل تسویه شده، مطالبات فروردین هم کامل تسویه شده و بخشی ازمطالبات اردیبهشت هم پرداخت شده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید